Gå til innhold

Mulla Krekar driver islamistisk nettside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

shit ass, han ser dritskummel ut på det bildet!

ÅÅÅÅÅÅÅÅ disse gærne islamistene!!!!!!!1111111

terror er dritfarlig!

Selv sier han forøvrig at han og broren hans noen ganger poster i et forum ved et av nettstedene. Hvordan det blir vridd til at han driver hele sjappa vet ikke jeg.

Lenke til kommentar

Nei stakkars gamle bamsefaren Krekar kunne ikke gjort en flue fortrett, ikke sant Lain? Kansje det er litt smart å lese litt om bakgrunnen til Krekar først? Mens han sitter på gratis leilighet i Oslo med hele slekten sin på slep, sitter nå familiene til alle han drepte hjemme og vil ha han bak lås og slå. Mennesker som Krekar er en fare for rikets sikkerhet og han har selv truet Norge hvis han blir kastet ut. Han har også vært i Irak på ferie, uten at han mistet livet..

Forstår ikke hvorfor folk vil ha denne terroristen i Norge..

Lenke til kommentar

Om han er så stor fare for riketssikkerhet, så burde det være en smal sak å bevise det, men neida, de "bevisene" må holdes hemmelige, rare greier det der.

Og så lenge man ikke kan bevise at han faktisk har skadet noen, evt brutt noen andre lover, er det begrenset med grunnlag for å kaste han ut.

Og det at han sier hva han sier, kommer vel under denne fine ytringsfriheten alle flagget med når folk kritiserte mohammed osv, men den teller kanskje bare for oss andre den også?

Lenke til kommentar

Hvorfor ditt argument ikke teller: Han dro tilbake i Irak av egen fri vilje, landet han først søkte asyl fra.

Gode grunner til at vi må pælme karen på dør...

# Står oppført på FNs terrorliste (ikke storeslem USA, men FN :O)

# Sikkerhetsrådet i FN har ført han opp som aktiv Al Qaida supporter

# Var leder for Ansar Al-Islam som har gjennomført terrorhandlinger i kurdiske områder i Irak

# Kurdiske selvstyremyndigheter krever han utlevert

# Truet Norge med terroraksjoner på Al Jazeera i 2005

Jeg synes ikke vi trenger han. Hvorfor vil du ha ham her?

Liten edit: Så ikke svaret til Myagos ^^

Endret av Koevoet
Lenke til kommentar
shit ass, han ser dritskummel ut på det bildet!

ÅÅÅÅÅÅÅÅ disse gærne islamistene!!!1111111

terror er dritfarlig!

Selv sier han forøvrig at han og broren hans noen ganger poster i et forum ved et av nettstedene. Hvordan det blir vridd til at han driver hele sjappa vet ikke jeg.

Hvis du hadde lest litt mere av artikkelen hadde du visst det...

Nettsiden er registrert i navnet til mulla Krekars kone, og registreringsskjemaet oppgir Krekars adresse og telefonnummer i Oslo.
Lenke til kommentar
Og det at han sier hva han sier, kommer vel under denne fine ytringsfriheten alle flagget med når folk kritiserte mohammed osv, men den teller kanskje bare for oss andre den også?

Mener du at en kan true deg og din familie på livet uten konsekvenser fordi man har ytringsfrihet til det?

Lenke til kommentar
Vis til der han truer meg og min familie, igjen noe som enkelt burde få han fengslet, om det er tilfelle.

3Maldini har et poeng, om nederland vil ha fyren, er det vel bare å sende han på neste fly.

Kan tro han koser seg i gratis leiligheten sin nå,ÅÅÅÅÅÅÅ hvor han ler av oss som sitter i dette feige landet som forsvare alle dem som er som Mulla Krekar,er jo mange som lever beskyttet her i landet,terrormistenkte,nei saken er den at det er politikere som er redde hele denne gjengen og ikke tørr å gjøre noe med det.Sier vi noe er vi rasehatere e.l.Ja,Ja han får i hvert fall lov å mene han,verre med det norske folk,vi har snart ikke rett til å si hva vi mener uten at vi blir truet på livet.LENGE LEVE RETTFERDIGHETEN

Lenke til kommentar

Jeg bare setter spørsmål med at det har skjedd i så klartekst som du skal ha det til, for om det stemmer, må man jo spørre seg hvorfor fyren ikke sitter innelåst.

Og Gunnhild321, hva ville du frem til ved å quote min post?

Edit: Saken diskuteres div andre steder også, var en fyr som oppsumerte ting ganske greit.

Jeg misliker sterkt at denne mannen går fri rundt på norsk jord, men jeg har skjønt hvorfor.

1) Han kan ikke sendes ut fordi Norge har undertegnet avtaler om å ikke sende noen til et land hvor de risikerer tortur.

2) En annen grunn til at han ikke kan sendes ut er at Norge av prinsipp ikke sender folk til et land hvor de risikerer døds-straff.

3) Han kan heller ikke fengsles/sperres inne/whatever fordi ingen har klart å bevise at han har utført ulovlige handlinger på norsk jord. (jfr den rettsaken han vant) Retts-sikkerheten innebærer at du er en fri mann inntil det er blitt bevist at du har begått ulovligheter. I krekars tilfelle er det bare påvist at det er en overveiende sannsynlighet for at han kan KOMME TIL å begå ulovligheter. Men så lenge han ikke faktisk har begått dem så er ikke det nok til noen fengsling.

Den loven som gjelder for Krekar gjelder også for deg og dine nærmeste. Spør deg selv om du ønsker et samfunn hvor folk blir sperret inne FØR de har gjort noe galt, på grunnlag av noe man tror de kanskje kan komme til å gjøre.

Endret av lain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...