santacruze Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hey... skriver en engelsk artikkel om rasisme. har skrevet litt om hverdagsrasisme, rosa parks, martin luther jr oog det ble en og en halv side, og trenger mer og skrive om, så hvis noen har noen ideer hadde det vært drit bra.. TAKK Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har du sett "American History X"? Mye bra du kan bruke der. Ikke rene fakta fra virkeligheten, men hvordan det funker. Tanker, holdninger osv. Dessuten er det en film som lærere er veldig glade i å bruke i skolesammenheng. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Nå vet jeg ikke hvilket nivå dette er på, men det må da være bedre å fordype seg i én ting enn å skrive et par setninger og masse. Alle de tre tingene du nevnte går det fint an å skrive mange sider om. Så hvis jeg var deg ville jeg skrevet mer om det du allerede har. I tillegg må du passe på at du får en sammenheng i det. Altså; én lang stil, ikke mange korte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå