Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Det er vel litt sent hvis du allerede har overført pengene? Ikke når jeg fikk vite om han i går, og postbanken stenger kl 12 om dagene slik at all overføring skjer dagen etter, om morgenen. I'm not THAT stupid... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Så nå har du stoppa pengene, så de er tilbake på kontoen din? Lenke til kommentar
El chico Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Så nå har du stoppa pengene, så de er tilbake på kontoen din? De forlot aldri kontoen hans. Tror det kan være fornuftig med postoppkrav. De aller fleste er ærlige mennesker, men det fins noen slasker rundt forbi. De få slaskene kan få en til å bli litt paranoid. Men greit å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Penge forlot meg aldri nei... Får senå da, om han faktisk sender, noe jeg er overbevist om, for jeg stoler ennda på han, men hører på dere og er på den sikre siden. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg stusser litt på hans tre års garanti....fikk du vite noe mer om dette? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg stusser litt på hans tre års garanti....fikk du vite noe mer om dette? Nei... Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Mulig det er en garanti som han har kjøpt. Blir spennende å følge med på dette videre. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Mulig det er en garanti som han har kjøpt. Blir spennende å følge med på dette videre. Jepp... får sender meld i morgen også og får jeg ikke svar fra han før kvelden er omme ringer jeg kona etter å prøvd han Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hehe...glimrende taktikk å ringe kona. Har du hørt om denne selgeren tidligere? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Hehe...glimrende taktikk å ringe kona. Har du hørt om denne selgeren tidligere? Nei... Ikke før jeg ble advart mot han i går kveld... Men litt søking her og der og jeg kan kontakte venner, familie og sjef'er... Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jasså, så han er kjent som en svindler? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Jasså, så han er kjent som en svindler? Nei, det er en annen historie, eller jo.... men får se nå... får jeg ikke pakken kommer jeg til å kontakte alle jeg vet han kjenner å fortelle om alt... han er barnefar så de kan svi noen steder. Lenke til kommentar
asdf9321asdf1234 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Går vel også en grense for hvor bredt man bør legge ut på internett om dette før det i det hele tatt skjer noe Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Går vel også en grense for hvor bredt man bør legge ut på internett om dette før det i det hele tatt skjer noe nesh... har ham rent mel i posen bør han ikke være redd, men jeg kommer til å bruke tid, krefter og penger for å la folk vite at han svindler... Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 ....men jeg kommer til å bruke tid, krefter og penger for å la folk vite at han svindler... mener du at du kommer til å ta saken for retten? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 mener du at du kommer til å ta saken for retten? Uten bevis kan jeg ikke gjøre noe, og han har jo ikke svindlet meg, og kommer ikke til å gjøre det, men vet nå om noen som har blitt svindlet av han, og finner jeg ut at han prøvde det med meg så kommer jeg til å anmelde han... det er selfølgelig etter at jeg har fortalt samboeren hva som er skjedd, og naboene hans hva som er skjedd, og alt jeg finner av slekt. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Du går grundig til verks, det skal du ha. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Så utrolig morsomt å legge ut teknikker for hevn på et forum på nettet. Enkelte ting kan man holde for seg selv, Marius. Han selger objektivet om han vil. Sånn som jeg har forstått det har du ikke betalt, så hvis du ikke får objektivet ditt får vel ikke han pengene sine heller? (tenker på oppkrav). Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Så utrolig morsomt å legge ut teknikker for hevn på et forum på nettet. Enkelte ting kan man holde for seg selv, Marius. Han selger objektivet om han vil. Sånn som jeg har forstått det har du ikke betalt, så hvis du ikke får objektivet ditt får vel ikke han pengene sine heller? (tenker på oppkrav). Tja, om han ikke sender så tyder det på at han aldri hadde kommet til å gjort det heller, og hadde det ikke vært for advarselen jeg fikk i går så hadde jeg tapt mye penger... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Likevel. Tenk på at du er 16 år gammel. Du tror nok du har mye makt og er stor og tøff og sterk, men han kan nok gjøre det dobbelte tilbake på deg hvis han vil. Uansett kan han bare nekte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå