Gå til innhold

Telezoom for Nikon - 70/80-200mm f/2.8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så nå har du stoppa pengene, så de er tilbake på kontoen din?

De forlot aldri kontoen hans. Tror det kan være fornuftig med postoppkrav. De aller fleste er ærlige mennesker, men det fins noen slasker rundt forbi. De få slaskene kan få en til å bli litt paranoid. Men greit å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
mener du at du kommer til å ta saken for retten?

Uten bevis kan jeg ikke gjøre noe, og han har jo ikke svindlet meg, og kommer ikke til å gjøre det, men vet nå om noen som har blitt svindlet av han, og finner jeg ut at han prøvde det med meg så kommer jeg til å anmelde han...

det er selfølgelig etter at jeg har fortalt samboeren hva som er skjedd, og naboene hans hva som er skjedd, og alt jeg finner av slekt.

Lenke til kommentar

Så utrolig morsomt å legge ut teknikker for hevn på et forum på nettet. Enkelte ting kan man holde for seg selv, Marius.

Han selger objektivet om han vil. Sånn som jeg har forstått det har du ikke betalt, så hvis du ikke får objektivet ditt får vel ikke han pengene sine heller? (tenker på oppkrav).

Lenke til kommentar
Så utrolig morsomt å legge ut teknikker for hevn på et forum på nettet. Enkelte ting kan man holde for seg selv, Marius.

Han selger objektivet om han vil. Sånn som jeg har forstått det har du ikke betalt, så hvis du ikke får objektivet ditt får vel ikke han pengene sine heller? (tenker på oppkrav).

Tja, om han ikke sender så tyder det på at han aldri hadde kommet til å gjort det heller, og hadde det ikke vært for advarselen jeg fikk i går så hadde jeg tapt mye penger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...