Bruker-93156 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Sorry! Kan nesten garantert si at det ikke er kjøpt i utlandet. Han jobber i fotobutikk (Ja godt norsk en, vil ikke si hva) så han har vel fått innkjøpspris... Lenke til kommentar
asdf9321asdf1234 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Den utrolig intelligente roboten som styrer diskusjonsforumet forsto at det var unødvendig med to seperate poster og satte de sammen til en. I 2007 er kunstig intelligens et faktum Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Er noe som skjer nå man poster 2 poster etter hverandre uten at noen er i mellom... men da fuckes også mellomrom og linjeavstander Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Sorry! Kan nesten garantert si at det ikke er kjøpt i utlandet. Han jobber i fotobutikk (Ja godt norsk en, vil ikke si hva) så han har vel fått innkjøpspris... Fikk du Pm'en min? Litt usikker på om det systemet fungerer heilt, for meldingane blir ikkje liggande i Sendte. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er noe som skjer nå man poster 2 poster etter hverandre uten at noen er i mellom... men da fuckes også mellomrom og linjeavstander Ja - du må poste på en annen tråd innimellom; eller en annen må poste på din tråd. Bummer. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Slutt på spammen Meldings systemet er fucket og man får ingen melding om at man har mottatt en pm... ligger der bare plutselig Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Ble visst nettopp tipset om at denne karen ikke er til å stole på. Brukeren sa at han ahdde vært i kontakt med han før, og at selgeren hadde brukt samme fremgangsmåte på meg som han. Nå er jeg til freaka her..har jo overført pengene... jeg venter på svar fra brukeren, og håper at det er en spøk, ellers blir jeg 4500 fattigere uten mening her... Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Overført pengene? Er du på styr? Kjøp med privatpersoner må du aldri betale på forhånd. Oppkrav blir litt dyrere, men det er verdt det for sikkerheten. Jeg krysser fingrene for deg. Ingenting er så jævlig som å bli skikkelig rundlurt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Overført pengene? Er du på styr? Kjøp med privatpersoner må du aldri betale på forhånd. Oppkrav blir litt dyrere, men det er verdt det for sikkerheten. Jeg krysser fingrene for deg. Ingenting er så jævlig som å bli skikkelig rundlurt. Hva er oppkrav? Vet bare at han ikke ville gjøre det på den måten, men ville ha forskuddsbetaling. Da jeg solgte makroen fikk jeg pengene først og sendte etter på. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Når noe sendes i oppkrav må du betale beløpet på postkontoret når du henter pakken. Det er helt trygt for ham, og det at han ikke ville gjøre det på denne måten tyder på at han har lurt deg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Overført pengene? Er du på styr? Kjøp med privatpersoner må du aldri betale på forhånd. Oppkrav blir litt dyrere, men det er verdt det for sikkerheten. Jeg krysser fingrene for deg. Ingenting er så jævlig som å bli skikkelig rundlurt. Oppkrav er ikke mye bedre - han kan jo bare sende deg en murstein... Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Oppkrav er ikke mye bedre - han kan jo bare sende deg en murstein... Tom Kan jeg ikke åpne på postkontoret? Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Først etter at du har betalt, men slik jeg ser det er oppkrav mye sikrere enn bare å overføre penger. Da må svindleren faktisk gjøre en innsats for å lure fra deg pengene. Og du har noe håndfast å gå til politiet med. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Så om han nekter å bruke postoppkrav så skal jeg bare drite i det? Jeg fortalte han at jeg hadde overført pengene, så sa han at han skulle sende pakken i dag... om jeg får noen beskjed om at han har sendt den kommer jeg til å ringe posten å for å sjekke at de har en pakke til meg i omløp. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Be om å få kollinummeret så kan du sjekke på internett. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Be om å få kollinummeret så kan du sjekke på internett. Han sa han ville bruke bedriftssending... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Bedriftspakker har også sporing. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Fikk melding nå, han sender pakken når pengene er på konto... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Han har nå godtatt å sende pakken i oppkrav, gjennstår bare å se om han gjør det. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Han har nå godtatt å sende pakken i oppkrav, gjennstår bare å se om han gjør det. Det er vel litt sent hvis du allerede har overført pengene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå