Gå til innhold

Telezoom for Nikon - 70/80-200mm f/2.8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble visst nettopp tipset om at denne karen ikke er til å stole på. Brukeren sa at han ahdde vært i kontakt med han før, og at selgeren hadde brukt samme fremgangsmåte på meg som han. Nå er jeg til freaka her..har jo overført pengene... jeg venter på svar fra brukeren, og håper at det er en spøk, ellers blir jeg 4500 fattigere uten mening her...

Lenke til kommentar

Overført pengene? Er du på styr? Kjøp med privatpersoner må du aldri betale på forhånd. Oppkrav blir litt dyrere, men det er verdt det for sikkerheten.

Jeg krysser fingrene for deg. Ingenting er så jævlig som å bli skikkelig rundlurt.

Lenke til kommentar
Overført pengene? Er du på styr? Kjøp med privatpersoner må du aldri betale på forhånd. Oppkrav blir litt dyrere, men det er verdt det for sikkerheten.

Jeg krysser fingrene for deg. Ingenting er så jævlig som å bli skikkelig rundlurt.

Hva er oppkrav?

Vet bare at han ikke ville gjøre det på den måten, men ville ha forskuddsbetaling. Da jeg solgte makroen fikk jeg pengene først og sendte etter på.

Lenke til kommentar

Oppkrav er ikke mye bedre - han kan jo bare sende deg en murstein...

Tom

Lenke til kommentar

Så om han nekter å bruke postoppkrav så skal jeg bare drite i det?

Jeg fortalte han at jeg hadde overført pengene, så sa han at han skulle sende pakken i dag... om jeg får noen beskjed om at han har sendt den kommer jeg til å ringe posten å for å sjekke at de har en pakke til meg i omløp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...