Gå til innhold

Telezoom for Nikon - 70/80-200mm f/2.8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trodde slike solblendere var først og fremst for objektiver med brennvidde under 80 mm, men er ikke sikker.
70-200mm bruker det...Må si det ser mye fetere ut enn med vanlig da... stor solblender gjør det hele mye kulere...

Nikon HB-29 Bayonet Hood er for Nikon 70-200mm f/2.8 AF-S

Begge har 77mm filter størrelse, vil da HB-29 passe på mitt objektiv?

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Det var en god pris! Fikk min for 5000 100% strøken. Men du er helt sikker på at dette er den versjonen med to ringer? Bare for sikkerhetsskyld. Det finnes to versjoner av AF-D 80-200mm f2.8. En skyvezoom og en med to ringer

Autoxave: All optikk er utstatt for motlys uansett brennvidde

Endret av EivindF
Lenke til kommentar
Er det forresten en norsk/nordisk model, eller har han kjøpt den i utlandet?
Må ærlig si at det er jeg ikke 100% sikkerpå, men han sa at kvittering og det som var igjen av en 3 års garanti (Altså 2 år) fulgte med.
Skal du bruke konverteren sammen med 80-200?
Tenkte det ja....(Til fuglefotograferingen)
Var den annonsert på foto.no? Har vært en hel del 80-200 der til salgs i det siste.
Nei... Jeg ble kontaktet etter at jeg la inn en annonse hvor jeg vurderte å kjøpe en. Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Skal vel mye til for at en blir lurt ved kjøp av objektiver gjennom foto.no sine sider.

Ok, er nok kjøpt i/fra utlandet da! Ikke det at det betyr noe, men det forklarer kanskje den lave prisen?
Kjøpt i utlandet med 3 års garanti?Skal vel mye til at en blir "lurt" ved kjøp via foto.no sine sider.

Edit: dette skulle være to innlegg, men kom som 1...??

Endret av Autoxave
Lenke til kommentar
Skal vel mye til for at en blir lurt ved kjøp av objektiver gjennom foto.no sine sider.Kjøpt i utlandet med 3 års garanti?Skal vel mye til at en blir "lurt" ved kjøp via foto.no sine sider.

Edit: dette skulle være to innlegg, men kom som 1...??

Skal nok mye til ja!

Garanti fra Mack (http://mackcam.com/) på alt fra et til i alle fall syv år er vanlig! Kan også få det på saker og ting kjøpt fra Hong Kong. Tror også de er overførbare fra selger til ny kjøper, men er ikke sikker!

Endret av magneska
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...