PJR Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hei ! Har en noe eldre PC her ( som funker bra til det jeg bruker denne til Men etter å ha kjørt Everest home Edition, ser jeg at både BIOS for system og skjermkort er noe gammel Det kommer opp at : System Bios og skjermkort Bios er eldre enn 2 år. Oppdater om nødvendig ( Om det er nødvendig med oppdatering aner jeg ikke . Er ikke SÅ godt inne på data ) Men er det noen som kan hjelpe meg med å finne oppdateringer til både systembiosen og skjermkortbiosen på nettet ? Type skjermkort og hovedkort er det som står i meldingstittelen. Hvis det ikke er ALT for vanskelig å oppdatere disse tingene, kan jeg sikkert gjøre det selv. Hovedtingen er at PC-en fungerer etterpå Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 For å si det slik: Fungerer det, trenger du ikke å oppdatere. Dette gjelder BIOS. Det er en liten sjanse for at ting går galt under flashing, og da er det bedre at du gjør det først når ting går galt på egen hånd, enn å ødelegge noe selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå