Canute Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Jeg trenger kritikk på min lille blog/andre ting. Jeg er på ingen måte god til å designe websider (foretrekker mye mer å programmere det som skal ligge bak.) Så her er siden min. Som dere sikkert legger merke til er jeg en stor tilhenger av å holde det veldig enkelt. Forresten, hvordan ser dette ut i IE? Bruker Linux så har ikke mulighet for å skjekke. Endret 9. oktober 2007 av Canute Lenke til kommentar
Teig Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 - Sidene er ALTFOR enkel. Noen grafiske elementer som logoer etc hadde ikke skadet. - Bare to farger (den blå bakgrunnsfargen og den hvite skriften) blir veldig kjedelig i lengden. - Bytt ut navigasjonen din Mitt tips er å se på sider som cssremix.com og bestwebgallery.com for insipirasjon og deretter prøv på nytt. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 - Sidene er ALTFOR enkel. Noen grafiske elementer som logoer etc hadde ikke skadet.- Bare to farger (den blå bakgrunnsfargen og den hvite skriften) blir veldig kjedelig i lengden. Ehem, ja, som sagt design er ikke "mitt felt", så jeg er helt enig i det du sier. Har gjort noen endringer, lagt til en ekstra farge . Men nå synes jeg at selve menyen og logoen tar for mye oppmerksomhet bort i fra selve innholdet. Nei ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Bedre, men istedet for bare å ha teksten rett på bakgrunnen, prøv med en innholdsboks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå