SpecialForce Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hei! jeg stakk innom forumet og oppdaget at i forbindelse med den nye oppgraderingen så finnes ikke Hardware dynamisk skinet lenger som jeg bruker veldig aktivt. Er det noen måte og ordne dette på? Vennlig hilsen SpecialForce Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det har blitt nevnt tidligere at den kommer tilbake etter hvert... Sikkert noe oppgradering som må gjøres på det for at det skal bli kompatibelt med den nye forumversjonen -C- Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Synd at yndlingskinet mitt må vekk for en stund.. Det er det beste skinet ever.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg