ovzer Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Hei, jeg har en liten angst for å kjøpe meg ting, og lurer på om det lønner seg osv. Så jeg lurer på om det er noen som har anbefalinger/erfaringer til disse tingene. Jeg hadde planlagt å kjøpe dem på samme nettbutikk for minst mulig porto. Jeg er litt usikker på om jeg bør kjøpe det tastaturet fordi det ikke var noen erfaringer og spesifikasjoner til det. Og ja, jeg vil ha det billigst mulig Razer copperhead Blue Shg.no Prisguide.no Maxtor/seagate DiamondMax 21 250 gb 7200Rpm Shg.no Fant ikke på prisguide.no Logitech tastatur Shg.no Fant ikke på prisguide.no Endret 9. oktober 2007 av ovzern Lenke til kommentar
Føss Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hei. Jeg har samme mus selv og kan si at den er veldig god (kan også sies at du må installere driver og flashe musen for at den skal virke optimalt). Harddisken vet jeg ikke helt, men har hatt en del Seagate fra før, og Seagate Barracuda er hvertfall veldig god og stille, så du kunne kanskje legge inn et par kr. til og kjøpe en sånn. Tastatur synes jeg er ganske samme av, ved mindre du er veldig fan av spesiell ergonomi. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Har du noen forslag til hvilken spesifikk harddisk du synes jeg bør kjøpe istedenfor? Jeg bryr meg ikke om noen spesiell ergonomi på tastaturet, men det hadde vert greit om tastene ikke var alt for lette/harde å trykke ned eller noe sånnt. Pluss at jeg hater trådløse tastaturer. Plutselig funker ikke tastene, og da er det veldig mye stress og skifte dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå