Henrikenn Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Som topic sier,den lyden som kommer på jackass osv når folk banner. Noen som kan sende? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hmm. Noe mere artig kan være feks et doing eller en noe som kræsjer eller annen hurtig lyd som blir litt morro. Sett på feks mythbusters? Hva skjer når de banner? Du hører feks et Horn eller noe som slammrer i noe. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Den pipelyden er standardlyden de i TV-sensuren bruker når de skal sensurere banneord osv. Sånn "doing" eller noe som kræsjer er noe som programmet selv har laget til. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Den pipelyden er standardlyden de i TV-sensuren bruker når de skal sensurere banneord osv. Sånn "doing" eller noe som kræsjer er noe som programmet selv har laget til. Dermed go for litt artige lyder. Feks doing eller det andre jeg nevnte. Kjedelig med vanling sensurlyd. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Dermed go for litt artige lyder. Feks doing eller det andre jeg nevnte. Kjedelig med vanling sensurlyd. Ser ingen grunn til å sensurere i det hele tatt. Bare teit å sensurere og i Norge blir uansett ikke bannskap ol sensurert på tv. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ser ingen grunn til å sensurere i det hele tatt. Bare teit å sensurere og i Norge blir uansett ikke bannskap ol sensurert på tv. Jeg nekter å tro at du hverken har sett på nrk2 eller The Voice/MTV. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Banning blir sensurert til en viss grad i Norge, men ikke til et så høyt nivå slik som i f.eks. USA. Man må jo uansett ha en viss sensur på navn som skal forbli anonyme osv, evt. telefonnr. For mye banning fører som regel til at kanalen kan bli sett på som useriøs. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Litt ON-Topic,noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Last ned en film der de bruker lyden. Bruk Audacity til å ta den opp. Simple. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg nekter å tro at du hverken har sett på nrk2 eller The Voice/MTV. Har vel kansje ikke det. Ser ikke så mye på tv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Banning blir sensurert til en viss grad i Norge, men ikke til et så høyt nivå slik som i f.eks. USA. Man må jo uansett ha en viss sensur på navn som skal forbli anonyme osv, evt. telefonnr. For mye banning fører som regel til at kanalen kan bli sett på som useriøs. det er ikke en lov som sier at banning ikke er lov på tv i norge, dette er bare en tåplig trend noen kanaler gjør. som forøvrig er helt meningsløst Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Men det er noe som heter så være varsom, også med banneord. Det tar ikke lang tid før ordene vil oppfattes som misbrukt og kanalen oppfattes som useriøs. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 FL-studio med 8-bit plugin: sensur.mp3 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ofte brukes helt alminnelige sinuslyder som sensurlyd. Slike lyder kan man lage i de fleste lydredigeringsprogrammer som har mulighet for enkel sinus-syntese. Audacity er et eksempel på et slik program hvor du kan lage sinuslyder under Generate - Tone. Tar jeg ikke feil er det 880 Hz som er den vanlige frekvensen på sånne sensurlyder, det var i alle fall den frekvensen jeg syntes hørtes mest riktig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå