Ozelot Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Har tidligere hørt at for mye pc-bruk fører til at øynene skjegler(altså at de ikke ser samme vei). Var hos en kompis igår og han hadde kraftig skjegling og ifølge dama er han hekta på wow. Er det noen som har begynt å skjegle etter for mye tid foran PC-en? Føler jeg sitter for mye dataen selv, men tror ikke jeg skjegler. (bare tanken gjør meg skremt) Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nei. Det blir vel like dumt som å si at øynene dine blir firkanta at å se for mye tv. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Tror nok ikke det fører til konkret skjeling, men for mye tid foran dataen kan skade øynene dine. Dette opptrer dog veldig skjelden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hm. Minner meg om når jeg en gang skulle ta et bilde med mobilen. Holdt den tydeligvis så nær ansiktet at jeg skjelte med øynene uten å legge merke til det selv. Kan også skjele kontrollert med øynene. Men tilbake til topic... Det spørs vel hva du legger i "for mye"? Jeg mener, jeg går på media, hvor vi bruker maskinene hver eneste dag, og har i alle fall til nå ikke lagt merke til noen som ser ut som de skjeler med øynene mens de holder på. Så altså tror jeg ikke at for mye pc-titting føler til skjeling med øynene. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg skjegler (sjeler) litt vanlig. Men når jeg har sittet mye på dataen så blir det verre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå