Kiro Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) for meg er har hun sluttet å gå i ring ,hun bare bytter side vert 3 secubd eller noe :!: EDIT: Endret 13. oktober 2007 av Missy9001 Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ok. Jeg tror jeg har funnet den beste metoden å bruke til å skifte retning på hun damen. Skal prøve å forklare så godt jeg kan. Her er til de som kun ser at hun snurrer med klokken: Først ta litt avstand fra skjermen din, fra 1.5 til 2 meter. Da funker det nesten med en gang for meg. Fokuser på tærne hennes (som vist på bildet) og skurr med øynene, følg så foten i motsatt rettning i forhold til den hun snurrer. Fy faen! Det funka! Shit, nesten skummelt Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jamen det erjo faen meg tre forskjellige bilder her og hun snurrer i to forskjellige retninger?? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Helt umulig å få hun til å snurre mot klokka Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 For at det skal gå fortere for meg å se henne snurre mot klokka, så hjelper det å se ened i hjørnet mens man ser henne i hvitøye. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Stirr godt på dette bildet så vil du etter hvert se en sjiraff: HAHAHA Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 JESS! Nå klarte dama å skifte retning :!: Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 For å få dama til å skifte retning: Scroll ned slik at man kun ser føttene hennes. Derfra burde man skjønte hele greia. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hjelp, jeg har holdt med hu dama i en halvtim nå. Klarte ikke få ha til å skifte retning. Så bare at hu snurra med klokka. Etter jeg gjorde som Newt sa snurrer hor mot klokka. Nå får jeg ha ikke til å snurre tilbake igjen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) BWhahahahahahahaha Jeg klarte det! Jeg fikk hun til å snurre andre veien. Nå trenger jeg bare lkk øynene å tenke at hn snurreren git vei, så gjør hun det. Neeeei... Nå greier jeg det ikke lnger. Irriterende greie. Endret 14. oktober 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg fikk hu dama til å skifte vei ved å tenke at når det utstrekte beinet var forann, så tenkte jeg at det var bak, dermed snurret det andre veien igjen. Og omvendt Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg ser bare på skyggen av foten som står på gulvet, da snurrer hun andre veien til slutt. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Fant noen flere : Endret 14. oktober 2007 av TobbelobbenQ Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hu dama ver spooky! Jeg ser at hun snurrer MED klokka hele tide, halt til jeg så på det bildet Mad Esc la ut, da snurra hun MOT klokka. Jeg så vekk fra hun, også tilbake, da snurra hun MED Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 edit: Er det noen som har noen slags teori eller forklaring på den her: Forklaring følger i spoiler Hvis du legger en linjal på langs mellom det nederste hjørnet til det øverste på de to trekantene vil du se at hypotenusen(den lengste linjen) på de to trekantene ikke er rette. På den første trekanten har den en "knekk" innover og på den andre en "knekk" utover. Dette gjør at den ene trekanten rett og slett er større enn den andre, som gjør at man får en ledig rute Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 til alle dere som sliter med dama!!!!! stirr på henne, ja hun snurrer med klokka, mot klokka for noen andre, så stirrer du på skyggen hennes, etter hvert bytter hun retning, og du kan sverge på at hun snurrer den veien nå. Simpelt!!!!!! Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 http://www.neave.com/strobe/ Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 wow den var trippy Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Helt umulig å få hun til å snurre mot klokka Se på skyggen, skyggen snurrer mot klokka, da får du hu til å snurre den andre veien... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå