Sonja84 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Stirr godt på dette bildet så vil du etter hvert se en sjiraff: Hi-hi, den var snodig, Konsentrerte meg skikkelig, trodde jeg skulle dø da sjiraffen plutselig dukket opp Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Var på en åpen dag for et par uker siden på "Anglia Ruskin University", da hadde de en egen psychology del der det sto PC-er rundt et helt rom, med forskjellige synsbedrag å personer som forklarte hvorfor det skjedde og hva. Utrolig lærerikt å spennende Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Har alltid vært litt redd for den her: edit: Er det noen som har noen slags teori eller forklaring på den her: Endret 13. oktober 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Dette her er det skumleste jeg noen gang har vært borti Ble faktisk redd av den der http://itpro.no/art/8504.html Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hva er det dere ikke ser med hu dama som snurrer? Ser jo klart og tydelig når hun bytter om Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Angående dama: http://info.break.com/static/live/v1/pages/brain/brain.html Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) La oss si at du ser dama spinne mot klokka da. Når du f.eks. ser at det beinet som stikker ut peker mot deg, tenk deg at det faktisk ikke gjør det men peker helt motsatt vei og da vil plutselig dama snu andre veien. Uhm, skjønte ikke .. Har stirra en stund nå Endret 13. oktober 2007 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Tok bare ca. 20 sekunder eller noe sånt før jeg oppfattet at beinet hennes kunne ses på en annen måte også. Snedig som bare det! Har ikke bilde for ögonblikket. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Angående dama: http://info.break.com/static/live/v1/pages/brain/brain.html Skal man forestille seg henne ovenfra for å vite hvilken vei hun snurrer? Jeg mener hun snurrer MED klokka, sett ovenfra Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 ? Hun byttet jo retning innimellom. Er det noe jeg ikke skjønner her? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 ? Hun byttet jo retning innimellom. Er det noe jeg ikke skjønner her? Samme her Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det er litt vanskelig, men man kan faktisk skifte retningen med hjernen. Jeg har øvd litt på det nå, og for meg virker det lettest å få henne til å snurre mot klokken, tilbake er verre. Det jeg gjør er at jeg ser på den foten som ikke er utstrekt, skurrer litt med øynene og tenker at hun går den veien jeg vil at hun skal gå. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg ser BARE at hun snurrer MED klokka, sett ovenfra, uansett når og hvor lenge jeg glaner. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jaha. Her skifter hun retning av seg selv Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Skal man forestille seg henne ovenfra for å vite hvilken vei hun snurrer? Jeg mener hun snurrer MED klokka, sett ovenfra Samme her, klarer ikke å få det til å se ut som hun snurrer andre vei... Edit: Det stemmer jo ikke med det som står på break, "uses feeling" og det der. Ingen av oss er religiøse, (ser på signaturen din, som jeg er enig i) Endret 13. oktober 2007 av Mad Esc Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Litt flere synsbedrag her: En gammel dame, eller en ung kvinne?: Denne er litt verre, ser du en mann med en krans rundt hodet, eller ser du et par som kysser?: Er begge linjene like lange? Stirr på denne en stund En kvinne eller en mann som spiller saksofon Stirr på bildet i ca. 30 sekunder, deretter retter du blikke mot en helt hvit overflate, og du vil da kunne se flagget til USA i dets opprinnelige farger. Endret 13. oktober 2007 av sonja84 Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Kan noen forklare meg hvordan man skal klare å forestille seg at hun snurrer mot klokka? (sett ovenifra) Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Ok. Jeg tror jeg har funnet den beste metoden å bruke til å skifte retning på hun damen. Skal prøve å forklare så godt jeg kan. Her er til de som kun ser at hun snurrer med klokken: Først ta litt avstand fra skjermen din, fra 1.5 til 2 meter. Da funker det nesten med en gang for meg. Fokuser på tærne hennes (som vist på bildet) og skurr med øynene, følg så foten i motsatt rettning i forhold til den hun snurrer. Endret 13. oktober 2007 av Newt32 Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Lettast å sjå at ho snurrar med klokka synast eg. Kan sjå ho snurre mot, men trengst litt konsentrasjon då.. Men av og til når eg ser ho snurrar mot, so skiftar ho ganske fort igjen. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Jippi! Edit: Haha, det er ikke mulig, har prøvd å få henne til å snurre andre vei nå i snart en time.......... Edit2: HAHAHA! Det er ikke MULIG! Nå snurrer BEGGE bildene med klokka! Hva i F? Endret 13. oktober 2007 av Mad Esc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå