Gå til innhold

Den Lille synsbedrag tråden..


Kiro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er litt vanskelig, men man kan faktisk skifte retningen med hjernen. Jeg har øvd litt på det nå, og for meg virker det lettest å få henne til å snurre mot klokken, tilbake er verre.

 

Det jeg gjør er at jeg ser på den foten som ikke er utstrekt, skurrer litt med øynene og tenker at hun går den veien jeg vil at hun skal gå.

Lenke til kommentar
Skal man forestille seg henne ovenfra for å vite hvilken vei hun snurrer? Jeg mener hun snurrer MED klokka, sett ovenfra :ermm:

 

Samme her, klarer ikke å få det til å se ut som hun snurrer andre vei...

 

Edit: Det stemmer jo ikke med det som står på break, "uses feeling" og det der. Ingen av oss er religiøse, (ser på signaturen din, som jeg er enig i)

Endret av Mad Esc
Lenke til kommentar

Litt flere synsbedrag her:

movingspiral.gif

 

En gammel dame, eller en ung kvinne?:

illusion-oldlady.gif

 

Denne er litt verre, ser du en mann med en krans rundt hodet, eller ser du et par som kysser?:

men.gif

 

Er begge linjene like lange?

illus-6.gif

Stirr på denne en stund

opticey2.gif

 

En kvinne eller en mann som spiller saksofon

32354.gif

 

Stirr på bildet i ca. 30 sekunder, deretter retter du blikke mot en helt hvit overflate, og du vil da kunne se flagget til USA i dets opprinnelige farger.

26843.gif

Endret av sonja84
Lenke til kommentar

Ok. Jeg tror jeg har funnet den beste metoden å bruke til å skifte retning på hun damen. Skal prøve å forklare så godt jeg kan.

 

Her er til de som kun ser at hun snurrer med klokken:

 

Først ta litt avstand fra skjermen din, fra 1.5 til 2 meter. Da funker det nesten med en gang for meg. Fokuser på tærne hennes (som vist på bildet) og skurr med øynene, følg så foten i motsatt rettning i forhold til den hun snurrer.

 

forklarrring.png

Endret av Newt32
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...