Akrabra Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 ikke engang de her på gamer? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Den beste norske anmelderen er uten tvil RuneFO. Han klarer ofte å lage noe underholdende ut av noe så kjedelig som en anmeldelse. Men videoanmeldelsene hans suger svette, det er bra sikkert. Og nei, gamer's anmeldere er ikke bedre enn andre norske, eller utenlandske for den saks skyld. Synes det er en negativ trend i anmeldermiljøene for tida Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Etter hva jeg har sett er Heavenly Sword ett PS3 spill og Conan ett Ps2 spill, er fullstending klar over att det er PS3 men sett sånn grafikkmessig så ligner det ufattlig mye mer på ett PS2 spill. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Etter hva jeg har sett er Heavenly Sword ett PS3 spill og Conan ett Ps2 spill, er fullstending klar over att det er PS3 men sett sånn grafikkmessig så ligner det ufattlig mye mer på ett PS2 spill. Lastet ned en video nå og det er jo helt latterlig. Greit nok at grafikk ikke er alt, men God of War (2) ser faktisk mye bedre ut enn conan. Lenge leve nextgen Så de stjeler alt fra god of war og gir det ut på en nextgen konsoll med dårligere grafikk enn ps2. Jeg tror lett jeg støtter vg sin 2'er. Endret 11. oktober 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 US store er oppdatert, så nå kan vi alle prøve conan demoen selv .).. Ratchet & clank demo er også der.. jippiju Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 vel mazeking, nå kan du jo prøve conan demo og sammenligne mot heavenly sword demo. vil bare si at heavenly sword demoen er veldig dårlig iforhold til orginal spillet, mest fordi de ikke viser helheten ved spillet på den måten Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ble veldig skuffet over Conan demoen.- Dårlig grafikk, ble rett og slett teit. Et spill jeg ikke kommer til å kjøpe hvertfall. Heavenly sword virkr mye bedre på alle måter! Lenke til kommentar
Tomk1 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Noen som vil kjøpe Heavenly Sword... Want to sell! XD Ubrukt................. Lenke til kommentar
psino Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg ble mobbet til å slette Conan-demoen av kameratene mine. De bare lo av hvor dårlig grafikk det var. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Må si etter å teste Conan demoen så er jeg enig med Rune, dette er faktisk en ripoff. Alt fra musikken til omgivelsene er helt klart inspirert av God of War, men når ikke God of War til tærne engang. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Heh.. jeg synes det morsomste er at god of war 2 ser bedre ut enn conan.. og det er ps2 vs ps3/360 .. ræva ripoff jobb av utviklerne. Og de kortene som svever rundt ser megajalla ut. Lenke til kommentar
henky Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 helt enig i at conan (hvertfall demoen) virket helt latterlig, hele greia egentlig. men vi kan vel trøste oss emd at i slutten av gow2 ser det ut til at det blir en 3'er :pray: Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 hehe. det har blitt bekreftet en oppfølger:D for lenge siden, av david jaffe.. gleder meg vilt, blir den villeste ps3 exclusiven ever:D Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ja det blir noe meget stort ihvertfall, Kratos og Titans vs alle gudene ...fy faen det blir villt. Lenke til kommentar
henky Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 det avr en gledelig nyhet:D og om de bare får til denne like bra som de to forrige kommer det til å gå til himmels for meg. så lenge de ikke melker kua til den blør.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå