Gå til innhold

Conan VS Heavenly Sword

Mazeking

Anbefalte innlegg

Topic sier det meste. Hva er egentlig best av Heavenly Sword og Conan satt opp mot hverandre. Vært snill og ikke kom trekkende med alle referanser til God Of War.

Ser at Heavenly sword for 81% på gamerakings.com (Samleside for reviews fra alle store spillnettsteder)

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928391.asp

Conan har foreløpig fått 78% (pretty close) men har foreløpig fått kun 2 reviews fra mindre kjente nettsteder. Etterhvert som det kommer inn reviews fra gamespot ign og de andre store oppdateres det på gameranking.com

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/938401.asp?q=conan

Har alltid digga Conan så personlig frister det å kjøpe det. Og ja jeg vet at det er med megi selv om Conan hater det. Får håpe det er litt tøff voiceover og flashbacks til de de forskjellige delene av verdenen.

By Crom!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wåho, fancy svarvindu! :)

Vanskelig spørsmål. Jeg er ganske stor fan av Conan og alt rundt, så jeg burde gå for det. Men så er jeg litt mistenksom på at de har prakka på Conan magiske evner, og at det ser litt for "gimmicky" ut. Fargerike bonuser og alt anna crap, som ikke høre hjemme. Conan er sverd, stål, blod og råskap. I mitt hode, selvsagt.

Jeg tror jeg hadde gått for Heavenly Sword selv. Fresk historie og en dame i hovedrollen er lik littebitt frisk pust i sjangeren.

Lenke til kommentar

Liker du et ganske utfordrende gameplay og liker six axis bruk.. vil jeg si heavenly sword.

liker du masse blod og armer som spretter alle veier, velg conan,..

og har du et forhold til conan også, tegneserien. så er jo det et win.. jeg anbefaler begge, har begge. og må si at jeg syns heavenly sword er hakket bedre

Lenke til kommentar

hva liker du best og se på?

en svett muskuløs mann?

Eller et sexy rødtopp?

Ellers hvet jeg lite om lengden på conan spillet. Har ikke spillt gjennom det enda. Men Heavenly Sword var veldig kort. Men underholdende :) ble ferdig med det på en fredagskveld/lørdagsmorgen

Lenke til kommentar

Heavenly Sword.

Av det jeg har sett og spilt så tror jeg spillet er rimelig undervurdert. Kanskje ikke storspillet som mange håpet på, men teknisk er det veldig gjennomført. En veldig flott tech demo for PS3. Spillet er visstnok 6-8 timer, men det er nok for min del i alle fall hvis spillet holder høy kvalitet hele veien.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Trodde Conan spillet hadde fått total slakt overalt jeg?

Conan-spillet ble slaktet i VG, men har vel ellers fått jevnt over OK kritikk. Heavenly Sword har vel fått litt bedre kritikk enn Conan, men det som trekker ned er at spillet tydeligvis er veldig kort. Eventuelt kan man jo bare kjøpe platinum-utgaven av God Of War 1 og limited edition-utgaven av God Of War 2, så har man hack 'n' slash i lange baner ;)

Lenke til kommentar

Siden det står at du ikke har spilt god of war vil jeg bare si en ting.

GLEM DE TO ANDRE SPILLENE OG KJØP GOD OF WAR!

Hvis du angrer kan du gi meg en PM så skal du få pengene igjen. Spillet er faktisk så bra, og det er en grunn til alle sammenligner med det. Drit i at det er last gen, det føles ikke slik når du spiller det.

Ellers er heavenly sword ganske kult.

Lenke til kommentar
Siden det står at du ikke har spilt god of war vil jeg bare si en ting.

GLEM DE TO ANDRE SPILLENE OG KJØP GOD OF WAR!

Hvis du angrer kan du gi meg en PM så skal du få pengene igjen. Spillet er faktisk så bra, og det er en grunn til alle sammenligner med det. Drit i at det er last gen, det føles ikke slik når du spiller det.

Ellers er heavenly sword ganske kult.

Har du overhodet lest første innlegget i tråden? Dette skal være en diskusjon om HS og Conan UTEN å blande inn GoW.

Lenke til kommentar
Har du overhodet lest første innlegget i tråden? Dette skal være en diskusjon om HS og Conan UTEN å blande inn GoW.

Ja jeg leste det, men hvis det står mellom hvilke spill man skal kjøpe og spille, og man ikke har spilt GOW, så står jeg ved svaret mitt, da ingen av de spillene kan måle seg opp mot det.

Heavenly Sword er veldig artig, vakkert og bra gameplay, eneste ankerpunktet er at bossene til tider kan være litt vel kjipe å slå. Eller la meg omformulere det litt, noen av bossene er jævlige.

Conan har jeg ikke prøvd og har egentlig ikke vurdert heller, da det har sett dårlig ut fra dag 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...