Olaff Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hei! Min Dell Latitude D420 bærbare pc fungerer kun med strømkabel koblet til. Straks jeg fjerner kabelen skurer den seg av. Jeg kom frem til at det var en batterifeil på PC-en da jeg sjekke hejp på dell.no Batteriet har en knapp man kan trykke på for å sjekke status og den viste error (3 blinkende prikker).= Battery Faulty. Hva kan jeg gjøre? Må jeg levere den til repp? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 kan hende du kun kan sende batteriet inn og få et nytt....maskinen funker uten batteri med strømkabel ja? Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Fungerer uten batteri med strømkabel JA ok. Skal ringe og høre med dell norge. Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 ringt dell og får tilsendt nytt batteri. Men, takk for den hjelpen jeg fikk likevell. Neste gang så ringer jeg først som sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå