Gå til innhold

PES 8 anmeldelser


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Indeed, playing next-gen Pro Evolution Soccer 2008 is a warming, blissfully familiar experience that will make you wonder if you've accidentally slipped the old version of the game into the drive.

 

Ahh, det var akkurat det jeg ville høre! :love:

 

Hmm, leser jeg riktig når anmelderen sier at pes08 ligner veldig på pes6?

I tilfellet bommer han stort da pes08 er veldig mye nedre og føles veldig annerledes enn pes6!

Lenke til kommentar
Indeed, playing next-gen Pro Evolution Soccer 2008 is a warming, blissfully familiar experience that will make you wonder if you've accidentally slipped the old version of the game into the drive.

 

Ahh, det var akkurat det jeg ville høre! :love:

 

Hmm, leser jeg riktig når anmelderen sier at pes08 ligner veldig på pes6?

I tilfellet bommer han stort da pes08 er veldig mye nedre og føles veldig annerledes enn pes6!

 

Helt enig med deg. Jeg syns PES 08 er et stort skritt frem etter det ikke-så-bra PES 6.

Lenke til kommentar
Faen, blir så utrolig usikker på hvilken versjon jeg skal gå for av ps3 og X360.. =\ Noen som har noen gode råd for hvilken versjon jeg burde gå for? :)

 

Selv skal jeg har det på PS3 siden det blir maaaange timer spilling og jeg da foretrekker min "lydløse" maskin.

Foretrekker også den lette PS3 kontrolleren når det blir mange timers spilling.

 

Sånn grafisk er spillene ganske så identiske, jeg har lest at PS# utgaven har litt slowdowns innimellom (frameraten dropper når en ball blir klarert fra forsvar f.eks) mens 360 utgaven har litt uklar grafikk på deler av banen.

 

Spillet blir genialt uansett maskin så favorittmaskinen blir nok valgt av de fleste vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Denne anmeldelsen var ikke like positiv:

Pro-G review

 

What's most disappointing about PES 2008 on PS3 is that if it wasn't crippled by its technical problems, it would one of the best Pro Evolution Soccer games ever made. It would certainly be an improvement on last year's next-gen effort. PES fans can forgive the poor graphics, the God-awful music, the embarrassing presentation and lack of licensed teams, because the core of the game is so mind-bogglingly brilliant. PES fans have been doing this for so many years, that they even forgive the odd bit of slowdown, too. But, I'm afraid to say, PES 2008 on PS3 is unforgivable.

 

PES 2008 on PS3 is for a next-gen console but it is not a next-gen game. You cannot ignore the fact that, for whatever reason, this is a poor effort from Konami. PES executive producer Shingo 'Seabass' Takatsuka himself has said that he was "shocked" at the PS3 slowdown and that he doesn't have a clue why it's happening. Unfortunately this won't cut it for gamers who have forked out hundreds of pounds for a PS3, a platform that is supposed to be the most powerful console in the world. Slowdown and poor frame rates are so last gen. It's amazing to think that some scientists have replaced supercomputers with PS3s, and an experienced game developer can't get a football game to run without having a heart attack. It is with a heavy heart, a heart that has been in love with Konami's brilliant football series for longer than I can remember, that I cannot recommend PES 2008 on the PS3 over FIFA 08 on the same console.

 

Score: 7/10

 

Jeg var ikke imponert av demoen. Siden jeg er meget fornøyd med Fifa08 kan dette bli det første året på leeeenge at jeg klarer meg uten PES. Det føles litt rart....

Lenke til kommentar

Scoren blir jo "lav" pga et problem ps3 utgaven har av pes08.

Jeg har spillt mange kamper på ps3 og hadde ingen store problemer med denne "feilen"

Jeg leste også et annet sted at man fjernet dette problemet ved å legge inn endel av spillet på ps3 hardisken.

 

Har spillt Fifa ganske mye siden release og er allerede dritt lei, dette skjer ikke med pes serien siden jerg fortsatt spiller pes6!

Det blir deilig å endelig få startet en Masterleague etter CL ikveld :-)

Lenke til kommentar
Norse360: Ser du har en Xbox 360 og der eksisterer ikke problemet med slowdowns i gameplayet slik som på PS3. Kun noe når man ser repriser, så det kan trygt kjøpes inn til 360. Må også si meg enig med Spillorakelet i at PES 2008 er mer morsomt enn Fifa 08.

 

Jeg er ikke uenig i at det grunnleggende gameplayet er bedre i PES, men spillets mangler på de fleste andre områder begynner å bli merkbare når FIFA stadig forbedrer gameplayet. Grafikk, lyd, spillalternativ, ligaer, lisensierte spillere og lag, musikk og online mulighetene er altfor dårlige i PES. Det verste er at det er veldig liten forbedring på de feltene fra år til år etter min mening. Konami har kanskje ikke de ressursene EA har, men drar inn nok penger fra både PES og andre spill til at de burde klare å forbedre andre ting en gameplayet også.

 

For meg vil gameplay være viktigst, men grafikk, lyd og alt det andre er også meget viktig for totalpakka. Er de elementene merkbart dårligere enn konkurrentenes alternativ så er ikke alltid gameplay nok til å reddet det. Jeg sier som sagt ikke at PES er dårlig, men at jeg er skuffet over framgangen fra foregående års utgaver...

Endret av Norse360
Lenke til kommentar

Nå spiller jeg fotballspill pga jeg elsker fotball og vil da ha det så realistisk som mulig.

Problemet til Fifa har alltid vært at det virker veldig scriptet, 08 har bedret seg men fortsatt føles det ikke som ekte fotball.

Da hjelper det lite at innpakningen er mye bedre...

Jeg elsker fotball og vil ha det så realistisk som mulig derfor vinner pes i år igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...