Gå til innhold

PES 8 anmeldelser


kewell79

Anbefalte innlegg

Kan ikke finne en liknende topic, så prøver meg

 

 

Første review til Xbox 360 versionen er iallfall kommet

 

 

The first review of PES 2008 arrives this week in Xbox World 360 magazine and as usual it looks like Konami's footy effort has managed to beat out FIFA.

 

XBW gave PES an impressive 92 out of 100, praising the game's "perfectly balanced" gameplay and calling it "an essential purchase for all football fans." High praise indeed.

 

Here's a clip: "Even with its faults, PES 2008 is unquestionably a better game than its predecessors. It may be lacking in a couple of areas (hell, they needed to justify next year's PES 2009 after all...) but PES 2008 remains far more than a yearly update.

 

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=173307

 

 

 

 

PS: nye forumet forvirrer meg...aner ikke hvor jeg setter inn quote eller link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
9 av 10 er min anmeldelse etter å ha spillt endel singleplayer og multiplayer.

Ved test av master league hadde nok karakteren blitt enda høyere ;-)

 

Fifa gir jeg 7 av 10, mest trekk får det da jeg allerede er dritt lei det etter under 100 kamper...

 

Testet på 360 eller PS3?

 

Noe annet du kan si om spillet? Fin flyt, passe tempo i kampene? Noe som har forbedret seg fra demoen? Hva som helst?

Lenke til kommentar
Er sv?rt usikker på om jeg skal ha dette til Ps3 eller Xbox360.. Derfor det er synd vi ikke har fått en demo av dette til Ps3 enda =(

 

den eneste forskjellen blir kontrollen, så viss du har 360 fra før er det vell best og kjøpe det til 360, har du begge, så hadde jeg kjøpt spillet til ps3 . Synes Pes passer bedre og spille til ps kontroll, men det er vell vanesak.

Lenke til kommentar

Kontrollerene er såpass like at jeg tror ikke det byr på store problemene å gå fra den ene til den andre, var i alle fall ikke tilfelle for meg. PS-kontrolleren sniker seg kanskje like foran grunnet at jeg synes skulderknappene på x360-kontrolleren er litt for uresponsive, av og til kan jeg være litt i tvil om jeg f.eks. holder inn løpeknappen eller ikke.

Lenke til kommentar
Kontrollerene er såpass like at jeg tror ikke det byr på store problemene å gå fra den ene til den andre, var i alle fall ikke tilfelle for meg. PS-kontrolleren sniker seg kanskje like foran grunnet at jeg synes skulderknappene på x360-kontrolleren er litt for uresponsive, av og til kan jeg være litt i tvil om jeg f.eks. holder inn løpeknappen eller ikke.

 

Veldig enig med deg. Normalt foretrekker jeg xbox kontrolleren (særlig til bilspill), men akkurat PES tror jeg fortsatt fungerer best på ps-kontroller. Vi får så når det nærmer seg hvilken versjon jeg ender opp med. Bra blir det nok uansett :)

Lenke til kommentar
Testet på 360 eller PS3?

 

Noe annet du kan si om spillet? Fin flyt, passe tempo i kampene? Noe som har forbedret seg fra demoen? Hva som helst?

 

Har testet det på begge maskiner men den siste "koden" testet jeg på PS3

Hovedforskjellen fra denne koden og den forrige jeg testet var bedre oppdaterte spillerstaller.

Alle store overganger til 1 august var tatt med. (som jeg la merke til værtfall)

Spillet gikk også mer flytende på den siste utgaven, om det er pga forskjell fra 360 til PS3 vet jeg ikke.

Testet demo`en igår og må si den siste koden jeg testet er veldig mye bedre faktisk!

Lenke til kommentar

When you compare 360 and PS3 versions of PES, which do you think is the better version in terms of control?

 

Seabass: Well firstly there's absolutely no difference in terms of the code between the PS3 and 360 versions. If you're asking about the controller I can only give you my personal opinion. I am really bad at using the 360 controller and I make a lot more missed passes and mistakes using the 360 controller, so I like the PS3 controller more. However a lot of my friends prefer the 360 controller so it's really personal preference, but there's absolutely no difference in the code between the two versions.

 

 

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=173679

Lenke til kommentar

Så nettopp denne kontrolldemoen til PES for Wii:

 

Kursører som flagrer i alle retninger på skjermen og streker som tegnes her og der... det ser ganske kaotisk ut, men det ser også jævlig fett ut.

 

Det er selvsagt umulig å si hvordan spillet føles å styre ut fra en video, og det ser unektelig krevende ut, men hvis Konami får det til å føles godt, så kan dette bli en spillrevolusjon i fotballspillverdenen.

 

Jeg kjenner iallfall at det kribler i kroppen når jeg ser denne videoen.

 

Hva synes dere?

Lenke til kommentar

Så artig, men muligens litt kaotisk ut. Så i tillegg ut til at man ikke kunne styre skuddene, men kun riste på nunchucken for å skyte, det er i så fall en liten nedtur. Skal uansett børste et tykt lag støv av Wii'en og forsøke det. Kjøper det i alle fall til 360 eller muligens PS3, får sjekke hvilken versjon som får best omtale.

Lenke til kommentar
Så artig, men muligens litt kaotisk ut. Så i tillegg ut til at man ikke kunne styre skuddene, men kun riste på nunchucken for å skyte, det er i så fall en liten nedtur. Skal uansett børste et tykt lag støv av Wii'en og forsøke det. Kjøper det i alle fall til 360 eller muligens PS3, får sjekke hvilken versjon som får best omtale.

 

Hva legger du i styre skuddene? Tenker du retning, så gjør jo ikke ristingen noen forskjell... den erstatter skyteknappen... retningen bestemmer du jo som før med spaken... evt. at du styrer skruen på ballen ved å vippe kontrollen etter at du har skutt. Om du tenker på den måleren som dukker opp når du skyter (som vel primært styrer høyden), så kan man ikke få til den med vipping av en kontroll. Man kan jo legge inn lignende funksjonalitet, at vipper man for sakte så skyter man med ryggsekk. Hadde også likt om hvor hardt man rister brukes som mål på hardt man skyter. Evt. og/eller at man kan vippe nedover som forsøk på hard skyting, og vippe oppover som forsøk på presisjonsskyting. Hmm egentlig kunne man kanskje hatt den måleren også, hvis det går ifht. at det er begrenset med knapper... man kunne jo riste for å starte skytebevegelsen, og så trykke en knapp for å avslutte skytingen mens måleren kommer frem?

 

Hva gjelder strekene, så spørs det om det er like mange av dem i fullversjonen. Dette var en demonstrasjon tross alt. Men selv om det skulle være like mange streker tror jeg ikke de er i veien når man spiller, da man blir vant til dem og rekker neppe å tenke over dem uansett. Kanskje man kan velge å slå av og på detaljrikdommen ifht. streker.

Endret av aabxx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...