Sargent Fire Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 http://www.dinside.no/php/art_spor.php?id=...85423&aid=84623 Har tatt mange nerde tester, men denne var utrolig dårlig, for dårlige spm og svar alternativer. Vel min rank ble "Langt i fra" (noe jeg ikke har noe imot :wink: ) Mvh,Stian Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Det er seriøst den mest elendige testen jeg har tatt i hele mitt liv! (værre en donald-testene!) Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 .... og når ble sorte t-skjorter å regne som nerdete??? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 du fikk 20 av totalt 44 poeng Du er pensjonist eller jobber i forlag. du fikk 20 av totalt 44 poeng Du er pensjonist eller jobber i forlag. omg? :-? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Lag en selv og send inn, eventuelt lag spm og svar og sett en to tre osv på spm så fikser de sikkert grafikke for deg Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Utenfor faresonen?? er så langt innenfor at jeg er kjernen Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 denne var jo lett: Hvem er den største helten din? Kjell-Inge Bill Gisle Linus Kjell-Inge, uten tvil.... Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Utenfor faresonen?? Dette var jo den mest ubrukelige testen i historen Gjør jo nesten ikke annet en å sitte her jo Lenke til kommentar
DarkKing888 Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 hehe.. ganske dårlig ja.. Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Utenfor faresonen du fikk 26 av totalt 44 poeng Det er blodig urettferdig. Jeg har jobbet lenge og hardt for å bli den nerden jeg er, og INGEN skal få stille spørsmål ved det. Uvesentlige spørsmål og dumme svaralternativer. - Judaz - Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 du fikk 15 av totalt 44 poeng haha, kommer ikke langt når jeg har sluttet å drikke cola og har dynamisk ip Lenke til kommentar
allyse Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Det var en elendig test syntes jeg. Huff... elendige spørsmål ol elendige svar alternativer. FIkk 24 poeng btw... Og hvilke "nerd" har PDA? Det er for gamle gubber som ikke husker adressen sin lengre... Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 mulig det bare er tilfeldigheter, men det gikk lengre tid å bekrefte det spørsmålet om hva som ville skje med deg om politiet fikk tak i harddiskene dine kan det vere at dem sender ip og info til antipirater??? er det hele en konspirasjon? for å fange de stakkerene som har brenner, å bruker den aktivt?? fikk forresten 20 av 44, husker jeg ikke helt feil, så har det skjedd med en kar litt tidligere her.. å forresten, den ER svingammel... husker ivertfall at jeg her tatt den før, og da var jeg litt mer nerdete.. gikk kjennom fasiten, å oppgi mobilnr. som sdresse er mere nerdete enn å oppgi IP.. skjønner fortsatt ikke hva som er nerdete med sorte t-skjorter!! Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hva! Jeg fikk 24 :o jeg sitter jo her absolutt hele dagen! Jeg er nerd og Stolt! av det Lenke til kommentar
Ding Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hehe Meget dårlig test! Og hvordan kan du ha feil svar på en test om du er nerd eller ikke? Fikke 25 poeng og er tydligvis "Utenfor faresonen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå