Gå til innhold

Test: Emporia Life


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har VG bare slengt på en VG-sekser på amobils test?

 

Skjønner ikke hvorfor den får en sekser når den mangler 5MPX kamera, HSDPA, multitouchscreen, 16bit fargeskjerm osv. Makan!

 

De mener vel en sekser i forhold til hva den er ment til! Nemlig bestemorsbruk.

 

Men de kommer sikkert til å trykke den røde knappen litt ofte tror jeg :)

Lenke til kommentar
Har VG bare slengt på en VG-sekser på amobils test?

 

Skjønner ikke hvorfor den får en sekser når den mangler 5MPX kamera, HSDPA, multitouchscreen, 16bit fargeskjerm osv. Makan!

 

Dette Amobil forklart flere ganger, det er som en over her sier at de gir karakter utifra hva den er ment for, ville blitt feil å sammenlignet denne med en Nokia N95?

Lenke til kommentar

Det var en stiv pris til å være en såpass teknisk enkel telefon. Jeg regner med produksjonskostnadene ikke kan være så veldig store på så enkle telefoner. Produksjonsvolumet regner jeg med er stort nok til at ikke det skal spille noen stor rolle for prisen. Det må da finnes teknisk lignende telefoner som er svært mye billigere? Selv Nokia 1100i, 1112 og 1200 er jo mer avansert på flere områder og de går jo for i underkant av 350 kroner uten binding. Teknisk sett mener jeg altså at det bør være mulig å lage en tilsvarende telefon veldig mye billigere enn de ca 2500 kronene den koster nå.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...