Wattengård Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Fins det et musikkens svar på youtube? Altså en plass for å browse, streame og finne musikk?? Trenger ikke nedlastingsmuligheter. Og da tenker jeg ikke på tjenester som Last.FM og Pandora. Ezmo er litt i den banen jeg tenker hvis man ser bort ifra begrensningen på 10 venner. -C- Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Fins det et musikkens svar på youtube? Altså en plass for å browse, streame og finne musikk?? Trenger ikke nedlastingsmuligheter. Og da tenker jeg ikke på tjenester som Last.FM og Pandora. Ezmo er litt i den banen jeg tenker hvis man ser bort ifra begrensningen på 10 venner. -C- Snutter.no har noe Idol-greier oppe nå Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Youtube er stedet du leter etter. Du finner nesten alt av musikk der. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Myspace er nok det nærmeste man kommer "musikk-youtube" ja... Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Åsså, du har da Dizzler.com, men det stedet bruker altfor langt tid på streams og er ofte feil sang, ikke hele sangen også sånne små problemer. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hva var det den het den siden som ble stengt utenfor USA? Pandora? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Urørt.. Er jo for hjemmelaga låter, men like bra musikk som de kjente spiller synes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå