Sono Juventino Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Muligens få inn en farge til. Muligens i overskrifter og lignende. Er veldig usikker. Kan hende det rett og slett bare er bilder som skal til. Synes også du burde fullføre siden i bunnen. Ser litt avkuttet ut. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Hei! Nå har det gått lang tid, men jeg foretrekker å holde diskusjonen i denne tråden. Har endret en del, for jeg trengte litt farger. Har forsøkt å holde dem lyse og nøytrale. Er teksten i farger for vanskelig å lese? Bør den være større? Siste mockup: http://folk.ntnu.no/taraldsv/tegning11_1.png Merk: - Fonten er ff cocon i overskriften. Jeg har ikke kjøpt den enda, så derfor får jeg ikke redigert så mye på den, men overskriftene blir antakelig i en farge. - Er "arket" rundt overskriften for lite? passer det i det hele tatt? Passer det til kommentarene? - Navnene på kommentarene ser litt rare ut, de er i arial. Mulig de også bør være ff cocon, hvis jeg finner en god "image replacement technique". Synspunkter? Ok, jeg er lutter øre. Fire at will! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 http://folk.ntnu.no/taraldsv/mockup1.png Dette er det desidert beste forslaget som har kommet til nå. Føler det har mer potensiale enn noen av de andre. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Potensialet er der kanskje, men den røde fargen er grufult skjærende i høyre øye når man leser teksten. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Selv syntes jeg den siste var ganske bra - hva er galt med den i deres øyne? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Selv syntes jeg den siste var ganske bra - hva er galt med den i deres øyne? Jeg synes det ble altfor blasst, og headeren var rett og slett stygg. Speilvendt tekst = nei takk. Overskriftene er også vanskelige å lese pga lav kontrast. Den første skissen din var "fresh", og denne var "blass", for å sammenlikne dem. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Forsøkte å rette litt på fargene, og forenkle header. Sort/rød som kontrastfarger - bra? Fjernet en del dilldall. Har jeg funnet sporet igjen? http://folk.ntnu.no/taraldsv/tegning12_1.png Merk: for liten overskrift. tenkte å bruke ff cocon i navigasjon, også. Endret 11. desember 2007 av meastp Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Jeg må bare si det igjen. Rødfargen er i en enorm kontrast i forhold til teksten. Det er ubehagelig. Gjør noe helt annet heller. Designet egner seg kanskje på trykk, men ikke på en lyssterk skjerm. Edit: Hvilken nytte har de fargene egentlig? Føler jeg ser på et flagg... Endret 14. desember 2007 av atomtissetasen Lenke til kommentar
meastp Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 @atom: men hvordan likte du de lysere fargene, på den andre mockupen? Idéen bak fargen(e) var bickering->krangling->to kranglende "smilefjes" i logo->trenger "aggressive" farger -> mørk rødfarge. Nå, når jeg ser på den i nettleseren, er jeg enig. Det ser både ut som et flagg, og fargen er forstyrrende. Du sier "gjør noe helt annet", men jeg har inntrykk av at det bare er fargene du ikke synes passer? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Syns det var litt tøft med det søkefeltet i midten der, i det hele tatt å putte noe med mørkegrå/svart farge der er tøft grafisk sett. Når det gjelder innholdet, menyen etc. så er det veldig rotete, rett og slett. Ingentng står på linje, men alt har mye luft rundt seg, da virker også alt veldig tilfeldig plassert. Logoen er veldig utydelig. Også symbolsk sett - hva med å gjøre det ene smilefjeset gult? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå