mcgroven Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Project Gotham Racing 4 til Xbox 360 er vilt, vakkert og dryppende vått. Les mer Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Leser så mye bra om dette spillet, må kanskje skaffe meg det selv om det ikke var planen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Har hatt planer om å kjøpe det her siden Pgr3 kom ut, og dette har ikke endret seg. Skjeldent jeg kjøper bilspill men det her fortjener en plass i lommeboka! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Fikk spillet i postkassen i dag, men til min store tvil får eg ikkje spillt det før i morra. Gleder meg ikkje akkurat mindre etter å ha lest denne vel skrevne omtalen Endret 9. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Vel, selv synes jeg hele PGR serien er ganske dårlig. Liker ikke hele feelen på spillet. Det kan liksom ikke bestemme seg for om det skal være simulator eller arcade og detter bare mellom begge stolene. I tillegg synes jeg karrieremodusen i beste fall er kaotisk. Et spill som har så mye flisespikkeri i seg (les: perfekte linjer for å få beste tid) så er det uholdbart med lange lastetider mellom hvert forsøk. Jeg har virkelig prøvd å like dette spillet helt siden det fulgte med 360'en min, men dessverre uansett hvor mye jeg legger godviljen til så blir spillet for kjedelig... Og at motorsykkelen akselerer like langsomt som en Ford Mondeo finner jeg noe rart. Endret 9. oktober 2007 av Rookie_NO Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 finne seg løvetann....kjøpe, kjøpe ikkje, kjøpe, kjøpe ikkje.. ingen løvetann i oktober sier du...uff og uff... Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hehe, brukte litt tid på å skjønne hva du mente KroSjefen. Du tenkte sikkert på prestekrage Løvetann har litt for mange "blader" til å kjøre "skal, skal ikke" leken Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) finne seg løvetann....kjøpe, kjøpe ikkje, kjøpe, kjøpe ikkje.. ingen løvetann i oktober sier du...uff og uff... Løvetann? hva slags sinnsykt opplegg driver du med? er vel prestekrage eller? du har i hvertfall et skikkelig prosjekt hvis du skal kjøre skal,skal ikke/kjøpe,ikke kjøpe på en løvetann. Endret 9. oktober 2007 av mg_martin Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Spiller nok heller Forza Motorsport 2 fremfor Project Gotham Racing 4. Men bra spillet ikke er altfor døvd. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 pgr3 er det beste bilspillet eg har spillt.. så 4èren skal eg ha hjelper litt på at en kompis klarte å ødelegge pgr3 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Spiller nok heller Forza Motorsport 2 fremfor Project Gotham Racing 4. Men bra spillet ikke er altfor døvd. døvd? Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Dette må nok kjøpes ja! Virker utrolig bra! Men de kunne nok ha sløyfet MC delen for min del. Skal man kjøre MC så har man jo MotoGP. Håper man kan få en skikkelig pakkapris på dette og rattet til microsoft. Noen som vet om noen? Unntatt det 100kr i avslag greiene? Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det blir nok innkjøp av PGR4 på meg ja. Forza 2 er fint det også, men det blir for tørt og klinisk for meg. PGR er sånn passe akkurat mellom arcade og simulator. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det ligger en demo på Live nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er det bare jeg som synes at skjermbildene på gamer.no ser bedre ut enn det gjør hjemme på tven ? Det første jeg la merke til var mangel av anti-aliasing, noe som etter min mening får bil modellene til å se noe mindre pen ut. når jeg tenker meg om irriterer det grenseløst..ser jo ikke ut som det finnes på skjermbildene her ? noen andre ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Spillet har utrolig nok samme jaggies problemet som PGR3. Endret 9. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Spillet har utrolig nok samme jaggies problemet som PGR3. Ja, er virkelig skuffet over det. Var vel det største minuset med PGR3. Ødelegger den fine grafikken helt Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 ser kult ut. men helt ubrukelig siden det ikke kommer på pc. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Løvetann? hva slags sinnsykt opplegg driver du med? er vel prestekrage eller? du har i hvertfall et skikkelig prosjekt hvis du skal kjøre skal,skal ikke/kjøpe,ikke kjøpe på en løvetann. eg briljerer med minde botaniske kunnskaper..fulgte med i naturfag timen...i think not.. mente seff prestekrage.. Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Nok et bilspill uten skikkelig lokal flerspiller, såvidt jeg kan se. Skuffende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg