nets Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kan dere integrere en funksjon som husker at jeg IKKE skal ha epost varsling? Den nye forum updaten deres har det som et standard valg at man skal mota epost for alle svar (vertfall hvis man velger 'Raskt svar') :/ Men ellers skal dere ha skryt for den nye gode text editoren, hva heter den foresten? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ang epost; jeg har ikke huket vekk epostvarslingen, men har ikke fatt noe mail. Men ja, den burde vaere by default av. Lenke til kommentar
nets Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Mhm, har ikke fåt noen mail jeg heller. Men noen tråder så ønsker jeg faktisk epostvarsling. Hva gjør jeg da ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. nts: Klikk på valg oppe til høyre og velg der at du vil abbonere på tråden. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg