Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Dobbel betaling til billettservice og ingen penger igjen

CaZpeR

Anbefalte innlegg

Kan jo bare begynne å forklare saken.

Meg og 4 venner tenkte oss på The Cure konserten i februar. Jeg tok meg av det å bestille per telefon og fikk referansenummer. Dro på posten med kontanter, men fikk ikke hente ut pga. datafeil hos posten.

Ringte billettservice og fikk beskjed at det måtte betales med kort og få billettene tilsendt mot et tillegg på Kr. 35,-. Greit nok. Oppga kortnummeret og fikk beskjeden at den ikke gikk gjennom. Noe som er rart når det var over 5.000,- på kortet og beløpet for 5 billetter er Kr. 2535,-.

Sjekket banken og der er det trukket Kr. 2535,- med billag: VISA.

Ringer billettservice opp igjen og de ser ikke noe feil og billettene står som ubetalt. Får beskjed om at posten har ordnet opp i systemene sine og vi går dit for å hente ut billettene. Dette er ståbilletter og de er ganske utsolgt nå så vil i alle fall ikke miste de. Disse ble nå betalt i kontanter på posten.

Har prøvd å ringe billettservice i ettertid ang. de resterende Kr. 2535,- som ble trukket, men de ser ikke noe feil her.

Hva gjør vi? Kan det hende pengene er reservert og jeg må kanskje kontakte banken?

Og hvilken rettigheter har vi her?

Takker på forhånd for all hjelp til dette. Er kjedelig å måtte betale 2 ganger for en vare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Billettservice ringte i går og sa at de har vært i kontakt med BBS og det har ikke skjedd noen transaksjon og at jeg måtte ta kontakt med banken. Var i banken i dag og fikk utskrift på at det har blitt trukket, sendt til billettservice og alt var OK fra deres sin side.

Noen tips til hva jeg skal si til billettservice? :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...