Howard Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 MSI er snart klar med et Intel X38-basert hovedkort som er klargjort for vannkjøling. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 DDR3-versjonen ventes å koste rundt 380 Euro 2915 kr Er det noen som ser hvor radiatoren til vannkjølinga er montert? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er vel bare satt på vannblokker og så må man stille med resten selv. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 MSI er snart klar med et Intel X38-basert hovedkort som er klargjort for vannkjøling. Er nok ikke komplett vannkjøling det er snakk om her, bare muligheten for å koble den vannkjølingen en allerede måtte ha inn på den blokka som ligger på nothbridge, mosfet og southbridge på kortet. Men det var jo rimelig stiv pris da. Til den prisen bør det være det beste av komponenter som er brukt. I tillegg til at det bør ha ytelses og overklokkingsegenskaper som overgår konkurrentene. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er nok bare blokker som følger med. Lett måte å få skikkelige blokker på hovedkortet ditt som står montert skikkelig. Egentlig ikke så fryktelig dyrt. Et skikkelig hk= 1000,- Kjøleblokk for northbridge= 300,- (fra) Kjøleblokk for strømdeler= 300,- (fra) Fordelen med å få alt lekkert og solid fra fabrikk og med 100% passform= 500 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 du er fortsatt 1000 kr manko med en sånn pris får jo en ps3 for en tusing mer... Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Drit stili sier nå jeg Har bestilt den normale utgaven, men tror skal bestille denne istedet. Blir jo en perfekt match med Xaser IV kabinettet fra Thermaltake med integrert vannkjøling. Kortet har mange LED som lyser opp i kabinette. Ser det hele for meg, blir som julekvelden Lenke til kommentar
haalo Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Håper for Guds skyld de har lagt kjølepasta på en skikkelige måte. Tviler egentlig, har aldri sett det blitt gjort skikkelig på et HK. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det bør bli en restrektiv blokk. Slik jeg forstår det, så kobler man ene enden helt oppe med volt regulatorene eller hva som ligger der oppe, for at så vannet skal strømme gjennom det som ser ut som Heatpipes, for å så komme seg ned gjennom NB blokken, og gjennom enda et tynt rør, før det finner utgangen i SB. Selv ville jeg heller satset på et par MCW30 og noen sånne thermalright greier på voltregulatorene oppe rundt sokkelen. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Spørsmålet om kortet er verdt nærmere 3000 kr er vel opp til folkene som kjøper det. Man må se på hva et tilsvarende kort fra msi koster og se på mellomlegget til dette kortet. Om det koster over 500kr for denne enkle kjøleblokka så er svaret mitt nei, men om det koster under 500 kr så er det definitivt verdt det for å få god kjøling og lite støy. Så kan man diskutere i det vide og det brede om hvorfor de fleste intel hkene koster så sabla mye. Lenke til kommentar
nets Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Noen som vet når dette kortet kommer på markedet? Sånn ca. vertfall. Det frister veldig med en slik integrert løsning, er bare litt bekymra om det er god flow i de blokkene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå