Joachim_F Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kane & Lynch: Dead Men får en svært interessant flerspillermodus. Les mer Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Dette ser ut som et spill som jeg kommer til å legge på "burde ha" lista. Digger å høre kule kommentarer mens man spiller, og multiplayermodusen ser ut til å være dritrå. (kul forumoppgradering forresten) Lenke til kommentar
Løve Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hm, vil det ikke bli noe Kane&Lynch over LAN heller siden det ikke blir noe nettspill? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 For å være helt ærlig høres dette ut som DRØMMESPILLET med tanke på mulighetene man har i Multiplayer. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 For å være helt ærlig høres dette ut som DRØMMESPILLET med tanke på mulighetene man har i Multiplayer. Ikke langt unna i hvertfal. Men ser nesten for meg at folk etterhvert begynner å bli veldig mistenksomme til andre. En som har mye penger kan vel også drepe en som har lite penger? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Muligens, men det er kanskje ikke alltid så viktig og nødvendig. Dessuten kan man jo teame på å betraye en rik en sikkert (eller late som) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Tar jeg helt feil, eller går det ann å sitte å spille multiplayer på samme pc!? Helt genialt hvis det går ann Lenke til kommentar
ketle Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Dette ser ut til å bli bra, når også multiplayeren har en så artig vri er det bare en bonus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg