ØysteinT Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Sukk, etter vedlikeholdet idag så har forumet til gamer får samme håpløse oppsett som resten av forumene til diskusjon.no. Finnes det noen kjapp måte å fjerne den f... stolpen til venstre som viser logged in, forumkategorier og alt slikt søl? Jeg vil ha det slik som det var, dvs slik som det når du går inn på forumhovedsiden til gamer.no, og forumet tar hele nettleseren og control panel osv er på toppen, og ikke sløser bort 25% i møl på siden. Mvh Øystein Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Hvor er "tråder jeg har skrevet i" linken blitt av? edit: nevermind.. der var den Endret 9. oktober 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Slik har jeg lyst til at det skal se ut: Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hva med å velge gamer.no i rullgardinmenyen nede til venstre? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Da går du til bunnen av siden og velger "Gamer.no" fra den nederste drop-down menyen (til venstre i den nederste baren). Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er det bare meg eller går forumet litt tregere? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det virker som om det går tregere å poste på forumet nå ja, men det fikses forhåpentligvis rimelig kjapt Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det virker som om det går tregere å poste på forumet nå ja, men det fikses forhåpentligvis rimelig kjapt Håper at det har blitt løst nå. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg