TSP Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Hei, jeg liker ikke at alle lenkene er understreket, det bør være som det var før. Jeg synes ikke understreking i så stor skala som i for eksempel "Mine innlegg" er noe fint i det hele tatt. Få det slik det var før med tanke på lenker Endret 9. oktober 2007 av TSP Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Enig i dette. Ble litt positivt overrasket av det nye layout'et men hater at det er helt uleselige lenker. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ja, understreking var ikke så genialt i linkene. Dessuten er forumklokka 1 time for rask siden Oslo står under GMT +1. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Enig + hvor er det brede hardware.no skinnet?? Slik som akam-skinnet. Endret 9. oktober 2007 av Panter Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Understrekede linker var rett og slett forferdelig, i alle fall på såpass store samlesider som Mine innlegg og Siste 24 timer. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Må bare si meg enig i dette. Veldig rotete med understrekede linker. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 ehhh... nei... ikke her i hvertfall. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Takk skal dere ha, drift. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 problemet ser ut til å være skinavhengig. Ikke underline i hardware-skinet, men er det i diskusjon-skinet. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Aner virkelig ikke om det gjør noen forskjell, men har du forsøkt å tømme cache? Her hos meg er understrekingen borte i både diskusjon.no-skinet, som er det jeg bruker til daglig, og i Hardware-skinet. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg bruker akam-skinnet pga det er det eneste med bredde og der er linkene IKKE borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg