Spirre Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) skal sette opp en maskin for en kamerat i dag. er usikker på hk. cpu er Q6600, har planer om 4gb ram. det trenger ikke være super bra, men problemfritt og gjerne passivt kjølt om mulig. edit: hk skal kjøpes på netshop. har kikka på dette: http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=49534 Endret 9. oktober 2007 av Spirre Lenke til kommentar
Spoon73 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Asus Commando. https://prisguiden.no/product.php?productId=59105 Nå er det blitt billig! Meget bra hovedkort til overklokking, mye muligheter med kortet Bra bundle som fulger med også. Har vært dønn stabilt hos meg. Oppdatert til BIOS 1404(?) for å få støtte for Quad CPU. Anbefales! [Edit] Asus Commando har brikkesett Intel P965, hvis det skulle ha noen betydning. Endret 9. oktober 2007 av Spoon73 Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ville satset på noe basert på Intel P35 brikkesettet. P965 er dessverre ganske gammelt og yter noe dårligere enn P35. Asus P5K, Gigabyte DS3, (Abit IP35-E) er gode alternativer i din prisklasse. Fox kortet ser også greit ut Brukertest Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg hadde også vurdert Asus P5K Lenke til kommentar
Spoon73 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Joa, P35 kangi noe bedre ytelse. Så kan man jo sammenligne et High-end P965 mot et av de rimeligste P35 kortene... Trådstarter vil ha et stabilt kort. I følge flere tråder her ser det ut til at i alle fall Asus sine kort sliter litt. P965 er i alle fall godt utprøvd... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 jeg gikk for kortet fra foxconn som jeg linka til. han har ikke behov for noe mer. eneste som er viktig er at det er stabilt. delene ligger på posten nå, så vi får se i morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå