Monica81 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har mistet stemmen min! Noen tips om hva jeg gjør for å få den tilbake? Har drukket masse te med honning i å spist masse hals tabletter, men det funker ikke! Må få den tilbake til torsdag! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Et godt kjerringråd: Stå på hodet mens du spiser et eple i 30 sek, gjenta dette 10 ganger Lenke til kommentar
Monica81 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Et godt kjerringråd: Stå på hodet mens du spiser et eple i 30 sek, gjenta dette 10 ganger Hahaha det hadde vært litt av et syn! Sorry, men den trodde jeg ikke på. hehe Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Har aldri hatt det der problemet noe særlig, men når stemmer er skrøpelig tar jeg meg en tur i bastu. Kanskje varmen og litt utsvetting kan gjøre underverker? Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er vel lite annet som funker enn å bruke stemmen lite og vente. Eller ta deg en laseroperasjon, men dette er så dyrt at det er neppe aktuelt for andre enn profesjonelle artister. Dårlig eller manglende stemme skyldes oftest skader eller sår på stemmebåndene. Du kan ha fått deg en liten rift. Det gror heldigvis mye raskere der inne enn vanlige sår på utsiden av huden. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 One word: Lege... Lenke til kommentar
Monica81 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Stemmen er så smått på vei tilbake nå. hehe. I går kom det bare pipelyder, men i dag kan jeg faktisk si hei uten at det skjærer seg. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Stemmen er så smått på vei tilbake nå. hehe. I går kom det bare pipelyder, men i dag kan jeg faktisk si hei uten at det skjærer seg. Hehe! Samme skjedde meg engang. Hadde vondt i halsen, så jeg gikk likesågodt på bar. På baren drakk jeg endel coctails og røkte et par sigarer samtidig måtte jeg sikkert snakke ganske høyrøstet pga musikken. Resultat: Mistet stemmen i 2 dager. Ei venninne moret seg med å ringe meg titt og ofte de 2 dagene... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Stemmen er så smått på vei tilbake nå. hehe. I går kom det bare pipelyder, men i dag kan jeg faktisk si hei uten at det skjærer seg. Slik var det med meg for ett par år siden, jeg mista stemma i 1 dag elns. Ikke noe stress egentlig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 One word: Lege... Ja, hun kan jo ringe å bestille Lenke til kommentar
Monica81 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Ja, hun kan jo ringe å bestille Hahahaha ikke sant. hihihi. Neida, men nå er stemmen tilbake og alt er bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå