Joachim_F Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Epic har fortalt at de snart er klare til å lansere en betademo av Unreal Tournament 3 for PC. Les mer Endret 9. oktober 2007 av Joachim_F Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Altså en beta av demoen? hva er poenget? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Åh, jeg gleder meg som en stor unge!! Har spilt UT 2004 så mye at jeg bare gleder meg noe enormt til dette altså! Blir vel ikke en demo, det er vel ment som en beta. Hvis du ser på annonseringen til duden i forumet ser du at det er ment som en test på systemet, så da blir det jo masse moro uansett! Endret 9. oktober 2007 av Armitage2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kan jo bli litt kos å få eit gjensyn med serien, men personlig mistet eg lysten etter å ha spillt UT99 altfor mye. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Dette blir morsomt. Beta vil nok si demo, ja. Sånn var det med UT99 også, om jeg husker rett. Jeg gleder meg noe sykt til å se hva de har fått til denne gangen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 UT99 demoen var ein utrolig bra opplevelse faktisk, kan med sikkerhet si at det er den demoen eg har spillt mest(kanskje sett bort ifra Homeworld demoen) i løpet av alle min år som spill elsker! Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Altså en beta av demoen? hva er poenget? The purpose of the Beta Demo is to test the game on a large variety of hardware configurations and get gameplay feedback from the community. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Må man ha pixel shader 3 mon tro? Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Må man ha pixel shader 3 mon tro? ----------------------------------------------------------- Minimum System Requirements Windows XP SP2 or Windows Vista 2.0+ GHZ Single Core Processor 512 Mbytes of System RAM NVIDIA 6200+ or ATI Radeon 9600+ Video Card 8 GB of Free Hard Drive Space Recommended System Requirements 2.4+ GHZ Dual Core Processor 1 GBytes of System RAM NVIDIA 7800GTX+ or ATI x1300+ Video Card 8 GB of Free Hard Drive Space ----------------------------------------------------------- Siden spillet støtter både NVIDIA 6200 og ATI Radeon 9600 så går det fint an å spille det med et grafikkort som kun støtter shader model 2 og under :-) Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ifölge Planet Unreal (planetunreal.com) ser det ut som demoen kommer nå på fredag. Om alt går det skal kan vi altså spille UT3 om mindre enn 48 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg