abcd423417984 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hei Kjøpte meg ny telefon fra telenor sin nettbutikk, og har da tydeligvis også på et eller annet tidspunkt godtatt å få en telefon som IKKE er SE K610i (som markedsført), men en custom telenor sak, med en svært sentral hurtigtast ved navn ENTRY. Denne knappen er selvfølgelig plassert et sted jeg stadig vekk kommer til å trykke enten bevisst eller ved et uhell, og vil dermed koble meg opp mot Internett uten samtykke. Er det noen måte å fjerne denne på? Hvis ikke får telenor telefonen i retur ASAP. Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Prøv å gå inn under Innstillinger og let etter snarveier eller hurtigtaster. Enkelte telefoner vil man ikke få fjernet Entry på via menyvalg. Mvh, Sitronkake Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Telenor sitt glimrende forslag var å bruke tastelås eller slette WAP instillingene, så virker som dette ikke er så enkelt som man skulle håpe. Føler meg litt lurt her da nettbutikken ikke nevnte noe om at telefonen var modifisert. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Sorry å si det, men omtrent alle telefonene som man kjøper fra telernor med binding kommer med en entry hurtigknapp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 haha, slik har det vel alltid vært. "ikke fått en SE k610i" neivel hvilken tlf fikk du da ? er jo like mye en k610i. hadde entrygreie på en gammel k700i en gang. der endra jeg bare snarveien som ligger der til noe annet. feks ny melding ellerno. "Telenor sitt glimrende forslag var å bruke tastelås" dette er faktisk et ganske bra forslag. knappen vil du uansett komme borti samme om det er entry på den eller noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå