Eclipsed Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hei. Etter MYE trøbbel, har jeg altså endt opp med stasjon c og f. Jeg vil at f skal være systemdisken (altså c) Og at stasjon c skal bli til stajon d. Hvordan fikser jeg dette ? Har WinXP Pro. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 (Formatere og) Repartisjonere.... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Bruker Partition magic, risky. Men kan virke..... Prøv.... Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Vet ikke helt om det er dette du er ute etter men.. Høyreklikk "my computer", manage, "storage", disk management. Nå kan du høyreklikke på stasjonene (nedre del med "tegning"), change drive letters and paths! Hjalp dette? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Vet ikke helt om det er dette du er ute etter men.. Høyreklikk "my computer", manage, "storage", disk management. Nå kan du høyreklikke på stasjonene (nedre del med "tegning"), change drive letters and paths! Hjalp dette? Går det med C: Husker ikke selv, bruker kun PT Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Får bare en melding opp at windows ikke kan bytte stasjonsbokstav til system eller oppstartsvolumet...... Dette er irriterende ! Vil helst ikke formatere på nytt....Har vært igjennom et mareritt ! Tro meg. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Får bare en melding opp at windows ikke kan bytte stasjonsbokstav til system eller oppstartsvolumet...... Dette er irriterende ! Vil helst ikke formatere på nytt....Har vært igjennom et mareritt ! Tro meg. Må bruke Partition Magic, det går da! Har gjort det selv Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hva med å søke på forumet, fant denne posten på 5 sekunder: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=6...stasjonsbokstav Her er jeg sikker løsningen ligger. 8) Lenke til kommentar
Hurra Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Det står det samme der, du må ikke bytte navn på systempartisjonen, for det blir bare tull... PM har en funksjon for det og da søker den gjennom hele disken etter referanser og erstatter dem med ny bokstav, men det gir heller ingen garanti for at det virker... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Det står det samme der, du må ikke bytte navn på systempartisjonen, for det blir bare tull... PM har en funksjon for det og da søker den gjennom hele disken etter referanser og erstatter dem med ny bokstav, men det gir heller ingen garanti for at det virker... Vet det, krasja hos meg. Måtte formatere Partisjonen windows var på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå