Adolf Skranker Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 kompis av meg har en pioner 8 foter med 10hk, går som faen, den er jævla rå den båten vinnskjerm, spoiler, seter, styrekonsole. alt miniformat av en racing båt Lenke til kommentar
baat94 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 kompis av meg har en pioner 8 foter med 10hk, går som faen, den er jævla rå den båten vinnskjerm, spoiler, seter, styrekonsole. alt miniformat av en racing båt Hørtest litt rart ut.. ! Bilde ? Lenke til kommentar
Wichmann Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kanskje det blir en Pioner allikevel da. Vi får se i framtiden... (Jeg er forøvrig El Netzor) Kanskje det hadde vært bedre med en 9,9/15 på. Men vi for som sagt se i framtiden. Det blir ikke før en god stund anyway.. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg ville anbefalt en RIVER eller en Hasle Summerfun... er litt dyrere, men hvis du først skulle trenge ei slepejolle er det fint med en som tåler litt juling... Stødigere båter skal du leite lenge etter jeg hadde en River 350 XR og Kompisen min hadde en hasle summerfun... Kjørte tulling rundt, og var aldri i nærheten av å kantra, vil tro at det er brukbart umulig... vi klarte det ihvertfall ikke... drar vannski og tube gjør de også, med litt motor str da... Har fått inntrykk av at pioner er dårlige båter, de er ikke spesielt breie, og er ikke mye sjø de kan tåle, vil jeg tro.. prøvde en sånn en med 4 Hk, lite rødt tyttebær, var ikke store bølgene som skulle til før du følte deg utrygg... men, men Lenke til kommentar
Golito Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 heh, nå er vel ikke river/hasle summerfun spesielt kjent for å gå godt i sjøen heller da Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 heh, nå er vel ikke river/hasle summerfun spesielt kjent for å gå godt i sjøen heller da ikke det? Lenke til kommentar
Golito Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) heh, nå er vel ikke river/hasle summerfun spesielt kjent for å gå godt i sjøen heller da ikke det? hvis du er glad i nyra di, nei... For meg er den type båt greie nybegynnerbåter som går hurtig i plan og tåler slag(er som oftest nokså flatbunna også). Når det derimot gjelder kjørbarhet i høy sjø, samt finish og holdbarheten på den, vil jeg si at en gh11 og den typen er rimelig mye bedre. Nå skal det riktignok sies at en gh11 er lite relativt til trådstarter, da den ikke er noe særlig egnet som slepebåt... Når det gjelder båten som trådstarter nevner så har jeg kjørt den selv mange ganger, 4hkyam og trimflaps(vet ikke hvor mye de hadde å si). Den gikk nå ihvertfall overraskende fort til den lille motoren å være. Prøvde å løfte på den og, veide så og si ingenting.. Endret 24. oktober 2007 av Golito Lenke til kommentar
ifk-oscar Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Bra båt men ikke så bra i bölgene Man kan ha max 3hk på de gamle 4 på de nye Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hadde en gang en pioner 10 fot, og den var det maks 5 hk på, så en 20 hester tror jeg blir litt vell mye! men pioner går ganske bra på vannet, så vil nok funke bra som en slepejolle..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå