Coffey Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Den har havnet i Mine Spill lista, under Ikke Innstallert, men når jeg klikker på den, kommer denne beskjeden opp : "Your purchase is still being processed - Steam will nortify you when the transaction has been completed. Untill then, this game is not avaible to play." Skjønner hva det står, men har aldri opplevd dette før, har noen andre det? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 De har nok ikke klart å trekke penger fra kortet ditt... merkelig fordet med. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 De har nok ikke klart å trekke penger fra kortet ditt... merkelig fordet med. 9666710[/snapback] Altså at jeg ikke har penger nok? Men den burde vel ikke havnet i Mine Spil da? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hva vet jeg... Ta kontakt med steam support. Lenke til kommentar
SleepHead Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg hadde samme problemet med Garry's mod. Tingen er at du må ha Half life 2 og conterstrike sourse instalert på steam får å instalere Garry's mod. renger med at dette er problemet. Garry's mod er jo en mod som bruker items, characters og baner fra disse spillene, samt at når du har fått dette til å fungere burde du nedlaste flere item mods på http://www.garrysmod.org Ellers så har ikke steam fått tilgang til kortet ditt pågrunn av sperret kort, for lite penger eller lignende. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Hehe, nei, det var ikke problemet Er løst forlengst btw. Problemet var at jeg ikke hadde penger nok på kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå