Espp Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Jeg har fått dette albummet og skjønner ikke hvordan jeg skal få det åpnet. Kan noen forklare meg hvordan det skal gjøres? Forstår ikke hvordan jeg skal kunne få musikk ut av den filen der. Edit: Emnetittel. Endret 8. oktober 2007 av julelys Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Sjekk her. Prøvde, men fikk ikke det programmet til å fungere. Når jeg skulle åpne noe i det, ville det bare godta Wma filer. Kunne vist bare kompresse med det programmet. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) .APE er en komprimert fil som kan nesten sammelignes med .ZIP-filer spesialisert på lyd. Du trenger Monkeys Audio til å pakke ut .APE-fila, og da skal du sitte igjen med en lossless .WAV-fil. Dra-og-dropp .APE-fila i Monkeys Audio-programvinduet eller bruk Add Files-funksjonen. Deretter velger du at Monkeys Audio skal dekomprimere fila fra en knapp-ting helt til høyre under File. Der kan du velge ulike operasjoner. Endret 10. oktober 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå