Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal mange sex-partnere være godt for?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei Steffypants, jeg kommer ikke til å kommentere noen av dine innlegg rettet mot meg.. du er tydeligvis ute etter å arrestere hver minste lille ting som jeg har sagt, og vri det om til noe du tydeligvis vil være uenig i..

Jeg ser heller at du er ute etter å "brenne meg på bålet" som mange andre her kanskje vil også,, gidder ikke lese hva du har skrevet engang... å dele opp innleggene mine slik, synes jeg er en slitsom måte å diskutere på, og jeg gidder bare ikke den leken der.. been there, done that og det er for meg kun en hersketeknikk som ikke bygger på forståelse, men "blodhevn" istedetfor..

NEXT! :!:

Lenke til kommentar
nei Steffypants, jeg kommer ikke til å kommentere noen av dine innlegg rettet mot meg.. du er tydeligvis ute etter å arrestere hver minste lille ting som jeg har sagt, og vri det om til noe du tydeligvis vil være uenig i..

Jeg ser heller at du er ute etter å "brenne meg på bålet" som mange andre her kanskje vil også,, gidder ikke lese hva du har skrevet engang... å dele opp innleggene mine slik, synes jeg er en slitsom måte å diskutere på, og jeg gidder bare ikke den leken der.. been there, done that og det er for meg kun en hersketeknikk som ikke bygger på forståelse, men "blodhevn" istedetfor..

Jeg prøver å påpeke hver enkelte faktafeil eller løs påstand uten bevis som du kommer med, framfor å gjøre som så mange andre i tråden og bare si "du er gal". Jeg er enig med dem, men jeg argumenterer i det minste. Du må gjerne hoppe over innleggene mine, jeg er ikke ute etter å overtale deg - du er en "lost cause". Jeg prøver bare å vise de som leser innleggene dine at det du skriver er feil, farlig, konservativt og gammeldags, slik at de ikke følger i dine fotspor.

Lenke til kommentar

Oh lord ! Man må da vel tåle å diskutere argument mot argument om man først skal føre en saklig diskusjon. Argumenter rettet på person (annet enn spørsmål ved objektivitet/miljøpåvirkning, kanskje?) kan man jo bare glatt overse.

Lenke til kommentar
Steffy,

Det blir feil å skrive at en subjektiv mening om moralske spørmål er feil.

EDIT: Setning.

Når faktaene som kommer er basert på det man vil at de skal være basert på og ikke henger helt på greip med virkeligheten kan man forsåvidt det.

Lenke til kommentar
Vel, var en som visstnok ikke hadde "rett" til å uttale seg fordi han var for ung. Da kan du lese litt imellom linjene lenger opp og tolke.

Og var det ikke du som ga faen i hvem folk pulte da?

ja hva er det dere tror egentlig? at jeg er ute etter å gi en skjennepreken og komme med pekefingeren? selvsagt ikke, jeg er mere ute etter å gi ett annet lys på det å ligge med mange! den som vil ta det til seg får gjøre det, og den som syns jeg er en gal kjerring, får synes det! jeg bryr meg ikke om at voksne ligger rundt , men når det kommer til tenåringer og unge folk, så bryr jeg meg ja.. med omtanke, IKKE for å dømme.. føler noen seg truffet, så velger de jo selv hva de vil tro på.. alle vi gjør jo det!

hva slags linjer skal jeg lese mellom? jeg skjønner ikke... *leke dum enda*

åja!! er jeg muslim??

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Når faktaene som kommer er basert på det man vil at de skal være basert på og ikke henger helt på greip med virkeligheten kan man forsåvidt det.

Joda. Delvis enig, men ikke når hun f.eks skriver jeg synes det er galt å ha sex med 50 stk.

Men back to topic.

Dette er diskusjon som man i grunn ikke kan bli enig i, siden den bygger på nettopp moralske syn i forhold til sex. Eller?

Lenke til kommentar
Dette er diskusjon som man i grunn ikke kan bli enig i, siden den bygger på nettopp moralske syn i forhold til sex. Eller?

Kanskje du har rett her, men hvis det er slik at vi kan fjerne all argumentasjon og logikk, slik at det eneste som henger igjen er moral, så vil flere kommer over på den gode, forståelsesfulle siden. Det er som med homofili - nå er det slik at vi vet at det ikke er unaturlig eller farlig eller lignende (slik man trodde før), så nå er det eneste argumentet at bibelen sier det er galt eller at det gjør folk kvalme. Når synspunkter har så svake ben å stå på, så vil de ikke spre seg til videre generasjoner.

Lenke til kommentar
Joda. Delvis enig, men ikke når hun f.eks skriver jeg synes det er galt å ha sex med 50 stk.

Men back to topic.

Men å spesifisere spørsmålet mer og mer til det tilsutt er noen som er enige synes jeg er litt "feig" måte å gjøre det på.

Og nei, man kan forsåvidt ikke bli enige i denne diskusjonen. Men er fortsatt et diskusjonstema som man kan få et lite inntrykk av hva andre mener om saken :)

Lenke til kommentar
Åja! Trodde det var populært og "enkelt" å dømme utifra alder/utseende jeg. Beklager på det høyeste.

jajaja, ikke kom med den.. nå ror du så det plasker rundt deg ja :!: du trodde virkelig at jeg var muslim du, kun utifra bildet mitt da eller?? hahaha ler meg ihjel..

alder er noe helt annet enn utseende da gutt.. ikke vri dette over på meg! dårlig unnskyldning..

Ontopic: den som vil får jo pule så mye de orker,synd at det skal være så mange unge bare.. Hva hadde Ricki Lake vært uten promiskuøse folk for eksempel..

Lenke til kommentar
Så hvor gammel må man være for at du skal ta det de sier seriøst i akkurat det tilfellet? Du, som 25-åring har rett til å si hva du mener, mens en på 18-20 har ingenting å si? Så hvor går grensa?

nå gjaldt saken: hadde man syntes det var greit hvis man fikk vite at dattera/sønnen på 20 hadde ligget med 40 stk??

så svarer en annen 20 åring: Hadde vært stolt av han/hun jeg. :w00t:

så tilgi min skepsis, men jeg tror jeg holder meg til mitt standpunkt, til tross for at han hadde vært stolt av sønnen sin.. han har rett til å si hva han mener såklart.. og jeg har rett til å si hva jeg mener om det han mener.. om andre vil veie hans ord mere enn mine, så er jo det opp til alle og enhver :yes:

Lenke til kommentar

I mine øyne er spørsmålet heller hvorfor ikke? Det er godt, ufarlig (med beskyttelse) og sunt.

Oppfattelsen av at det er noe negativt å ha mange sexpartnere er i mine øyne bare noe som eksisterer på grunn av et (stort) knippe mennesker som ikke har den eventuelle muligheten til å ha mange sexpartnere.

Jeg tror ALLE på vår kjære Tellus gjerne skulle hatt mange sexpartnere fordi det er et praktisk "bevis" på at man er attraktiv og seksuelt tiltrekkende. I mine øyne finnes det ikke en person som på en eller annet måte ikke higer etter å bli sett på som tiltalende.

Melisma: Jeg tror du må ta det litt med ro. Det virker som om du tar de fleste postene her inne som personangrep eller innlegg "mot" din person.

Lenke til kommentar
Melisma: Jeg tror du må ta det litt med ro. Det virker som om du tar de fleste postene her inne som personangrep eller innlegg "mot" din person.

vel, jeg skal ta det kjempe med ro når alle innleggene ikke er rettet mot meg, og når ikke brukere her inne konverterer meg til muslim kun pga hvordan jeg ser ut og utseende mitt på bildet, og når en moderator ikke kommer inn og må slette flere innlegg fordi de var av personlig angrep (99% sikkert at de angrepene var på meg)..

DA kjære bestemor, skal jeg ta det innmari med ro... bare ikke når jeg står midt i bålet og de andre prøve å tenne på.. og er vel kanskje noen andre her som også trenger ditt "råd"..

Lenke til kommentar

Tenkte kanskje folka under 'Samliv og relasjoner' var voksen nok til å tenke sak, ikke person.. Muslim? Det var da også noe å spytte ut med basert på ett bilde og noen enkle meninger jeg godt skjønner at enkelte har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...