Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal mange sex-partnere være godt for?

Anbefalte innlegg

har sagt flere ganger nå at jeg vil ikke vite det for å dømme han eller kaste han ut, jeg vil vite det fordi jeg vil kjenne han ut og inn så godt det går an! jeg ser ikke no galt i det...

Problemet er at så mange av oss har lest det du har skrevet tidligere om slikt, og derfor tror vi ikke på deg. Kanskje du har rett og vi feildømmer deg, men vi har rett og slett vanskelig for å tro at du ikke hadde latt det bli en faktor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemet er at så mange av oss har lest det du har skrevet tidligere om slikt, og derfor tror vi ikke på deg. Kanskje du har rett og vi feildømmer deg, men vi har rett og slett vanskelig for å tro at du ikke hadde latt det bli en faktor.

kommer gutten med ett tall på 50 jenter, så må jeg sikkert komme til bunns for hvorfor han lå rundt, og om han er ferdig med den promiskuøse tida! men kaster han vel ikke på dør av den grunn... Det er jo en del av han!

Lenke til kommentar

Der har du litt det vi snakker om, "å komme til bunns". Du antar at det må være en grunn til det, ikke at det bare er helt vanlig atferd fra et helt normalt menneske som har et annet syn på sex enn deg. Han setter kanskje ikke pris på at du kaller ham promiskuøs heller, selv om jeg ikke reagerer på akkurat det.

Lenke til kommentar

puler man rundt og har mange forskjellige vilkårlige sexpartnere, så er man promiskuøs.. sånn er det! ikke skyld på meg, skyld på ordboka!

jo mulig det er normal adferd for han eller der han er fra, men da får han si det da! For i min verden så er ikke det å knulle 50 personer vilkårlig "normal" oppførsel selvom mange bekjente gjør det, så er jeg uenig i den saken der.. eller så forstår jeg den bare ikke..! Da får han si at det var bare for gøy og han var kåt.. Så må jeg forsikre meg om at han er ferdig med den type oppførsel før jeg kan stole på han! sånn er jeg bare!

Ps. Jeg kan legge til at hvis en gutt prøver seg på meg, og jeg får vite at han er player, så er jo det TURN OFF så det holder..! Da kan han sjarmere så mye han vil ,men innerst inne vil jeg bare føle at han er brukt og at han er alle de forrige jentenes trash.. :S ja, der har jeg fordommer, dessverre!

Men det er da hvis han fortsatt er det! Men hvis det er en god stund sida så kanskje.. og hvis jeg får vite det etter jeg har blitt forelska så er det vel lite som kan stoppe meg i å like han..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Melisma: Du er sikkert ikke alene, men mange vet at de har drevet slik, og kaster seg i armene på den. Så går d ei uke, kanskje noen måneder også får man høre at han er en drittsekk og tenker bare på en ting... så går det ei uke og han har ny dame... sånn går da dagene :p

Jeg gikk med en i klassen som var sånn... bare en faktisk, han hadde dame hele tia... men han skifta ofte, veldig ofte... tror faktisk han var forlova 3 ganger i løpe av ett skole år... i dag har han fortsjatt dame... så, tja... er det bare meg eller har en del damer seg selv å takke? :p

Lenke til kommentar

Spør han heller om han har vært utro. Hva han har gjort som singel kan jeg ikke skjønne hvorfor skal spille noen rolle. Redd for at han ikke er ferdig med den tiden? Vel, hvis han er sammen med deg, så går jeg ut i fra at han ikke har tenkt til å ligge rundt med 100 forskjellige personer samtidig. Hva han kan finne på å gjøre dersom det skulle bli slutt, får vel bare fremtiden vise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...