pierce007 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Her om dagen begynte stasjonære "bygg din selv" PC plutselig å slå seg av kort tid etter at den har startet og lastet inn alle drivere etc. Sat med PC-en og surfet etc, da jeg lot den være alene kort tid, slo den seg av. Samme skjer hver gang. Noen som ahr noen gode forklaringer til dette? KJørt virus og spyware programmer... Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Her om dagen begynte stasjonære "bygg din selv" PC plutselig å slå seg av kort tid etter at den har startet og lastet inn alle drivere etc. Sat med PC-en og surfet etc, da jeg lot den være alene kort tid, slo den seg av. Samme skjer hver gang. Noen som ahr noen gode forklaringer til dette? KJørt virus og spyware programmer... 9666324[/snapback] Har du sjekket CPU tempen i BIOS? Hvis den blir for høy (gjerne rundt 65-70gr) slår PC-en seg av. I så fall sitter ikke cpukjøleren på ordentlig. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Får du blåskjerm eller slår den seg rett av? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Har du sjekket CPU tempen i BIOS? Hvis den blir for høy (gjerne rundt 65-70gr) slår PC-en seg av. I så fall sitter ikke cpukjøleren på ordentlig. etter mye om å men fant jeg det ut....temp var over 70 grader da den slo seg av.....så bestemte jeg meg for å åpne den og vips - da så jeg at viften var løsnet halvveis....nå fungerer den igjen som en klokke:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå