Krissern_ Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Et enkelt spørsmål... Jeg har problemer hjemme med at nettet ofte detter ut hvis flere bruker nettverket. Det er opptil fire PC-er, men som oftest aldri mer enn tre på en gang. Hvis jeg kjøper en ny router på 300mbps (denne har 54). Vil dette løse problemet? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg hadde også problemer med at nettet datt ut stadig med min gamle router,jeg oppdaterte firmwaren og datt aldri ut etter det..Det er verdt og prøve. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg hadde også problemer med at nettet datt ut stadig med min gamle router,jeg oppdaterte firmwaren og datt aldri ut etter det..Det er verdt og prøve. 9666183[/snapback] Har ikke så veldig peiling på akkurat dette temaet. Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Du må logge deg inn på routeren og velge oppdater firmware der inne..lagre nåværende systeminnstillinger før du oppdaterer(Uda vet du at det funker hvertfall. Gå til produsentens hjemmeside og last ned firmware der.egentlig ganske lettvint. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Du må logge deg inn på routeren og velge oppdater firmware der inne..lagre nåværende systeminnstillinger før du oppdaterer(Uda vet du at det funker hvertfall.Gå til produsentens hjemmeside og last ned firmware der.egentlig ganske lettvint. 9666619[/snapback] Og hvordan logger jeg meg inn på routern? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Finn ut av ip'n til routeren og skriv den inn i IE/ff/opera eller hva du nå enn bruker og da kommer du nok til en innloggingsskjerm..Finn ut brukernavn og passord,det står gjerne i manualen. Routerip finner du her: Run-cmd-ipconfig og det som står under gateway er som regel router Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvilken router har du nå? Bruker dere bittorrent? Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvilken router har du nå? Bruker dere bittorrent? Har en linksys trådløs router. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hadde slike problemer med en Philips router 54mbit trådløs, byttet den ut med D-Link DIR-655 routeren og siden har det vært dønn stabilt. Hvis ikke firmware upgrade funker, så bør du nok bytte router. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Har oppdatert firmwaren nå, så får vi se hvordan det går:D Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kunne tenke meg å vite om det faktisk ble mer stabilt etter firmware oppdatering... Har problemer med ustabilt nettverk selv. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Har en linksys trådløs router. Linksys har mange routere og versjoner. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Linksys har mange routere og versjoner. Det er en Linksys WRT54G Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 I og med nettet ikke har falt ut en eneste gang etter oppdatering regner jeg med at problemet er løst. Andre med lignende prolem bør altså prøve dette:D Tusen takk alle sammen, særlig H.M.Kongen Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Bare hyggelig det vet du.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå