dillegutten Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hei Jeg har akkurat kjøpt meg moped...den satt det effektannlegg på så jeg lurer på hvor man får kjøpt en original potte?? for vil gjerne kjøre ganski originalt, har ikke råd til noen bot;P Takker for alle svar! Lenke til kommentar
dillegutten Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 mc-deler 9666271[/snapback] De har ikkee =( Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 De har ikkee =( hmm, www.crash.no har vel kanskje no til peden din Lenke til kommentar
dillegutten Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) hmm, www.crash.no har vel kanskje no til peden din finner ikke.... kan Noen hjelpe meg å finne ei original potte til en mt5? Endret 9. oktober 2007 av dillegutten Lenke til kommentar
vnellevb Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 jeg kan ta bror min sin:P neida, da vet jeg ikke hvor du skal lete, sorry.. kanskje Honda.no eller noe i den retningen. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Du må nesten gå til nærmeste Honda forhandler e.l., eller spørre på mopedportalen.com.. Edit* mopedportalen.COM Endret 11. oktober 2007 av gilera Lenke til kommentar
dillegutten Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Du må nesten gå til nærmeste Honda forhandler e.l., eller spørre på mopedportalen.no.. < finner ikke stort jeg.... Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 < finner ikke stort jeg.... hjelper å skrive mopedportalen.COM isteden for .no i alle fall. tror nok du må til en forhandler eller kjøpe brukt, eller bare lage noen plomberinger selv. Lenke til kommentar
simmiz Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Får kjøpt org anlegg hos forhandler, men det er dyrt. Du kan også kjøpe et erstatningsanlegg visst det finnes til mt-5. Eller bare kjøpe brukt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå