MacBoy Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvilke spill med steelbok cover er blitt utgitt på X360? Synes dette coveret meget pent etter å ha kjøpt Bioshock Lenke til kommentar
Reached Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 hmm Halo 3 Special Edition cover? Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 hmm Halo 3 Special Edition cover? 9665877[/snapback] Nope det er ikke steelbook som er Limited Edtion Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Saints Row finnes også i en Steelbook utgave om jeg ikke ta feil. Lenke til kommentar
Micern Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Assassin's Creed skal vel komme med et slikt cover når man kjøper Limited Edition versjonen så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Perfect Dark Zero også. Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Perfect Dark Zero var penest, har den selv. Skal nevne at jeg ikke har sett så mange steelbooks. NFS Most Wanted finnes også i steelbook? Mener jeg har sett det. Endret 8. oktober 2007 av Skrufgreen Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Stranglehold Limited Edition har Steelbook-cover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 den første sendingen av bioshock kom også i steel cover Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Saints Row finnes også i en Steelbook utgave om jeg ikke ta feil. Kult! Det visste jeg ikke. Lenke til kommentar
JV Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Jeg har akkurat byttet til meg Bioshock mot Dirt vha. bytteklubben.no og da fikk jeg med Bioshock Seelbook... ble overraska når jeg åpnet pakken gitt. Rimelig lekker Endret 9. oktober 2007 av JV Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 hva er egentlig steelbook cover??? Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Klarer du virkelig ikke å tenke deg frem til det? Steelbook cover er covre i stål eller metall. Istedenfor vanlig, grønt plastcover, som Gears of War opprinnelig kommer i, kan du få det i et stålcover, eller en stålbos da. Ofte er Steelbook covre samleversjoner, men det er ikke tilfellet med Bioshock. Vanlig utgave der er i Steelbook. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har akkurat byttet til meg Bioshock mot Dirt vha. bytteklubben.no og da fikk jeg med Bioshock Seelbook... ble overraska når jeg åpnet pakken gitt. Rimelig lekker ^^ Verdens beste bytte! Nyt spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå