Mompen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) 20 år og nettopp ferdig med lærlingetiden som Serviceelektroniker, bestått fagbrev. Jobber nå som Serviceansvarlig i butikken på fulltid. 115 kroner timen, null overtidsbetaling og ingen bonusordninger. I januar hadde jeg tilsammen omtrent 40 timer ekstra-arbeid, og det tilsvarte ca 4000 kroner. Ca 200.000 i årslønn. Endret 24. februar 2008 av Mompen Lenke til kommentar
turbz Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har en kamerat som har jobba i Lidl i noen måneder, han tjener vel "greit nok", 110-120 i timen sånn ca. Men fordelen med å jobbe i Lidl er at man kan stige i gradene svært fort. Man kan bli butikksjef i en Lidl-butikk som 20-åring. Og da tjener man fett Jeg har jobba i Lidl i 2 år snart, skal bli låseansvarlig, tjener da 30 kr ekstra i timen når jeg har skift... er 21, har nettop gått opp i timelønn, starta på 103,98, er på 117 nå... går opp en gang i året... skiftansvarlig og assisterende butikksjef kan fort tjene mer enn butikksjef i mnd, avhengig av hvor mange skift man har osv... butikksjefen min er rundt 22. man kan stige i grader ja, hvis man jobber bra nok. effektivitet osv. -dama til turbz Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det er latterlig lav lønn da. Selv ligger jeg på 145kr timen. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) jobber på Statoil, er ikke helt sikker på timeslønna, men trur den ligger på rundt 110 kr timen åja, har også endel tillegg på helligdager/kveld osv. Endret 24. mars 2008 av Lazy_Boy Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg hadde 118 kr i timen som deltidsjobb i butikk ved siden av skolen som 18-åring. Satt ikke i kassa da. Veldig greie ordninger å...kom å gikk når jeg ville hvis jeg feks plutselig slutta tidlig på skolen en dag. Bytta deltidsjobb nå til u-faglært lastebil-sjåfør, er 19 år, å får litt over 150 kr timen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå