dysfunctional Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Vedlegg er helt kræsjet! Får ikke åpnet i full størrelse.. Bah! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Gammelt ikon: 8x8 pixlerNytt ikon: 12x16 pixler Ser den bra ut? Nå er vist den gode gamle størrelsen på 10x10 pixler på plass i skinnene HW.no, diskusjon.no, akam.no og HW.no dynamisk: Dette går jo fremover minutt for minutt. Det jobbes nok så tastaturene slites ut i fleng for øyeblikket. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvordan får jeg norsk kontrollpanel igjen? Litt uvant med "utenlansk" kontrollpanel Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Problem som sikkert er nevnt, men jeg gadd ikke lete gjennom 9 sider etter det: + Sitat-knappen fungerer ikke i Firefox. Istedet fungerer den bare som "Opp"-knappen, og returnerer til topper av siden. Er mye annet rart og, liker ikke helt utseendet, og signaturen min måtte oppdateres litt. Men, som de sier; alt var bedre før i tia... Endret 9. oktober 2007 av Fisk1 Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kan godt hende mange har nevnt det, men dynamisk hw.no skin er borte Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 0 New Messages My Controls Siste 24 timer View New Posts Medlemsliste Søk Hjelp Mine innlegg ? My Assistant My Friends Litt norsk resten engelsk.... De kunne i alle fall få ting riktig FØR de tok i bruk det nye forumopplegget! Jalla spør du meg Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Likte ikke helt at dere fjerna mine innlegg knappen Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Mange vanedyr her, ser jeg Husker hvordan det var ved sist store forumoppgradering . Jeg liker i grunn det nye designet med, unntak av den grå-blå sprekken mellom hvert innlegg. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kan godt hende mange har nevnt det, men dynamisk hw.no skin er borte Det setter vi opp når vi har fått orden på småtingene. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Litt norsk resten engelsk.... De kunne i alle fall få ting riktig FØR de tok i bruk det nye forumopplegget! Jalla spør du meg Det funker helt fint her; # 0 Nye meldinger # Kontrollpanel # Siste 24 timer # Se nye innlegg # Medlemsliste # Søk # Hjelp # Mine innlegg # Min assistent # Mine venner # Logg ut Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Likte ikke helt at dere fjerna mine innlegg knappen Den er ikke fjerna, den er flytta 2 cm lenger ned Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det funker helt fint her; Skift til engelsk så ser du det. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jupp, om man velger engelsk på diskusjon.no skinnet, får man en salig blanding av engelsk og norsk. Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Dette må fikses! asd.bmp Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jupp, om man velger engelsk på diskusjon.no skinnet, får man en salig blanding av engelsk og norsk. Hvor skifter man språk? Min kom plutselig på engelsk.. Har alltid hatt den på norsk. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Og kvar er Mine Favoritter? Hadde ein god del trådar der. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Samme sted som man velger skin. Nederst til venstre. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Bug ved for lange ord uten mellomrom. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9663848 Layouten deler ikke opp ordet riktig. Endret 9. oktober 2007 av SimDaDim Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Blir BB-koden [center] fikset? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jupp, om man velger engelsk på diskusjon.no skinnet, får man en salig blanding av engelsk og norsk. Akkurat, nå forstår jeg hva du mener. Heh... Hvorfor er Ubesvarte Innlegg borte? Den var kjekk for å rushe til folk i nøden... Hm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg