Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud.. eg føler meg som bambi på glattisen her... Mye bra oppgradering, trenger bare å venne meg til det :)

Edit;: har dere tørket støv av fontene også eller bare byttet? synes de var mye klarer nå enn før.

Endret av regga
Lenke til kommentar
Herregud.. eg føler meg som bambi på glattisen her... Mye bra oppgradering, trenger bare å venne meg til det :)

Må nok venne meg til Diskusjon.no skinnet, siden Gamer.no sitt ikkje fungerer skikkeleg (nokre funksjonar er borte). Nytt skin og oppgradert, mykje å venne seg til.

Lenke til kommentar

Er det en mulighet for og bruke det "gamle" oppsettet. Det nye her ser jo mildt sagt jævlig ut.

Og hvordan får jeg dynamisk skin? At forumet strekker seg over hele skjermen?

Den nye funksjonen med bilder var forferdelig. Når du trykker "Forstørr" så kommer det opp en knøttliten rute, hvor du må først forstørre bildet ved og klikke på det, og SÅ maksimere ruta.

Og smilyene, som påpekt over her. Plz få de tilbake på siden igjen :)

Gief back gode gamle hw :/

Endret av Pasient
Lenke til kommentar

Flere språkfeil (videreføring av dette innlegget):

OT: Begynner forøvrig å bli temmelig lei av dårlige oversettelser. Folk oversetter uten å sjekke ordlister, retningslinjer osv. Manglende språkvask og administrasjon av oversettelser er også et stort problem. For ikke så lenge siden sjekket jeg en norsk oversettelse av et ganske populært brenneprogram, ca 450 av 650 språkstrenger inneholdt feil. Til og med i større prosjekter, slik som den siste betautgaven av Ubuntu (det er flere strukturelle problemer med oversettelsessystemet til Ubuntu, men jeg lar det ligge) er det språkfeil (i installasjonsprogrammet, det første som møter deg når du skal installere!).

post-1944-1191936779_thumb.png

Endret av mandela
Lenke til kommentar
Er det en mulighet for og bruke det "gamle" oppsettet. Det nye her ser jo mildt sagt jævlig ut.

Og hvordan får jeg dynamisk skin? At forumet strekker seg over hele skjermen?

Den nye funksjonen med bilder var forferdelig. Når du trykker "Forstørr" så kommer det opp en knøttliten rute, hvor du må først forstørre bildet ved og klikke på det, og SÅ maksimere ruta.

Og smilyene, som påpekt over her. Plz få de tilbake på siden igjen :)

Gief back gode gamle hw :/

Bildefunskjsonen er det verste jeg har vært borti på lenge. Mine innlegg og nye innlegg er borte og knappene står på engelsk.

Svar-funksjonen er også blitt retard :(

Altså... no skit

Lenke til kommentar
Lurer på det samme, kjipt når halve skjermen bare viser rutenettet.

Er vel flere som lurer på den der tror jeg, jeg er en av dem.

Men forandring fryder (tror jeg), er vel bare en vane sak dette som alle andre ganger det har skjedd en forandring av forumet...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...