Jonas Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 IE6 krasjer i det programmet laster inn post reply-siden. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Herregud.. eg føler meg som bambi på glattisen her... Mye bra oppgradering, trenger bare å venne meg til det Edit;: har dere tørket støv av fontene også eller bare byttet? synes de var mye klarer nå enn før. Endret 9. oktober 2007 av regga Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg savner forresten at siden refresher når jeg trykker tilbake i nettleseren! Da slipper man å trykke "View New Posts" hver gang! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Mye nytt her nå jo! Sinnsvakt irriterende at smileyene ikke er på siden der mer!! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Herregud.. eg føler meg som bambi på glattisen her... Mye bra oppgradering, trenger bare å venne meg til det Må nok venne meg til Diskusjon.no skinnet, siden Gamer.no sitt ikkje fungerer skikkeleg (nokre funksjonar er borte). Nytt skin og oppgradert, mykje å venne seg til. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Er det en mulighet for og bruke det "gamle" oppsettet. Det nye her ser jo mildt sagt jævlig ut. Og hvordan får jeg dynamisk skin? At forumet strekker seg over hele skjermen? Den nye funksjonen med bilder var forferdelig. Når du trykker "Forstørr" så kommer det opp en knøttliten rute, hvor du må først forstørre bildet ved og klikke på det, og SÅ maksimere ruta. Og smilyene, som påpekt over her. Plz få de tilbake på siden igjen Gief back gode gamle hw :/ Endret 9. oktober 2007 av Pasient Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Synes dette ser bra ut jeg. Morsomt med litt forandring Når de får fjernet de største feilene også så blir det supert. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Flere språkfeil (videreføring av dette innlegget): OT: Begynner forøvrig å bli temmelig lei av dårlige oversettelser. Folk oversetter uten å sjekke ordlister, retningslinjer osv. Manglende språkvask og administrasjon av oversettelser er også et stort problem. For ikke så lenge siden sjekket jeg en norsk oversettelse av et ganske populært brenneprogram, ca 450 av 650 språkstrenger inneholdt feil. Til og med i større prosjekter, slik som den siste betautgaven av Ubuntu (det er flere strukturelle problemer med oversettelsessystemet til Ubuntu, men jeg lar det ligge) er det språkfeil (i installasjonsprogrammet, det første som møter deg når du skal installere!). Endret 9. oktober 2007 av mandela Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er det en mulighet for og bruke det "gamle" oppsettet. Det nye her ser jo mildt sagt jævlig ut. Og hvordan får jeg dynamisk skin? At forumet strekker seg over hele skjermen? Den nye funksjonen med bilder var forferdelig. Når du trykker "Forstørr" så kommer det opp en knøttliten rute, hvor du må først forstørre bildet ved og klikke på det, og SÅ maksimere ruta. Og smilyene, som påpekt over her. Plz få de tilbake på siden igjen Gief back gode gamle hw :/ Bildefunskjsonen er det verste jeg har vært borti på lenge. Mine innlegg og nye innlegg er borte og knappene står på engelsk. Svar-funksjonen er også blitt retard Altså... no skit Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Og hvordan får jeg dynamisk skin? At forumet strekker seg over hele skjermen? Lurer på det samme, kjipt når halve skjermen bare viser rutenettet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Lurer på det samme, kjipt når halve skjermen bare viser rutenettet. Det setter vi opp når vi har fått orden på småtingene. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Finner ikke mine innleggs funskjonen i IP.Board pro designet. Noen som kan forklare hvor den er? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Finner ikke mine innleggs funskjonen i IP.Board pro designet. Noen som kan forklare hvor den er? Tradisjon tro har vi ikke rørt "standarddesignene" enda, skal se om jeg ikke får lurt inn en link der i kveld. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Lurer på det samme, kjipt når halve skjermen bare viser rutenettet. Er vel flere som lurer på den der tror jeg, jeg er en av dem. Men forandring fryder (tror jeg), er vel bare en vane sak dette som alle andre ganger det har skjedd en forandring av forumet... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Andre enn meg som har problemer med å vise ting som ligger inne i skjul-tagger ved bruk av Firefox? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Menyen som kommer opp når man trykker på brukernavnet til et innlegg er helt feilplassert i opera. Det havner helt ut til høyre på siden. Gjelder diskusjon.no skinnet Endret 9. oktober 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hva er blokkeringsliste for pm? Lenke til kommentar
Zoxc Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det var da svært med underlinjer på linkene her... text-decoration: none Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Nvm, bare jeg som så feil. Endret 9. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Sitat knappen virker ikke. Og hvorfor er "mine favoritter" blitt borte? For den var fin å ha, eller er den flyttet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg