lain Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Fortsatt ikke noen mulighet for å legge til tråder i favoritt listen i Hardware.no Dynamisk Ny skinnet. Noen update på når dere tror dere får lagt til alle funksjonene som skal være i alt av skins? Plagsomt å drive å bytte til f.eks akam. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ueland :Kan du flytte "mine innlegg" helt til høyre igjen? Handler om vaner man har opparbeidet seg. Dette gjelder IP.Board 2.2.0 …og IP.Board Pro. Egentlig burde «Mine innlegg» og «Favoritter» stått sammen på den øverste menyen, «Retningslinjer» og «Nettikette» hører hjemme på menyen under (sammen med «Kontrollpanel» osv.) Blir det gjort noe med dette? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Den røde pilen i quotes for å finne igjen det originale innlegget er borte. Endret 8. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Den røde pilen i quotes for å finne igjen det originale innlegget er borte. Ikke på IP-Board. Bruk det! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bruker allerede IP.Board 2.2.0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Fortsatt like dårlig med tilbakemeldinger fra styret … synd egentlig. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 det kan så være, men de har gitt beskjed om at våre meninger har gjort inntrykk og at de jobber med å forbedre ting etter de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Fortsatt like dårlig med tilbakemeldinger fra styret … synd egentlig. Selv om vi ikke kan forvente at de svarer alle sammen, kunne de vært litt mer aktive, ja. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Er det vedlikehold som er årsaken til at all CSS på hele diskusjon forsvant? Jeg får bare HTMLen i både FF og Opera. edit1: Mangler <head>-elementet også, så det er vel noe annet som er galt? Dere skal derimot ha skryt for at siden fungerer ypperlig uten CSS. edit2: Og der var alt normalt igjen... Endret 18. februar 2008 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det har skjedd flere ganger i det siste. =/ Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Er det vedlikehold som er årsaken til at all CSS på hele diskusjon forsvant? (...)edit2: Og der var alt normalt igjen... For se som måtte lure, så finnes svaret her: CSS fungerer ikke lenger i forumet? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Flott av det er kommet en ny versjon av den "grønne pila". Jeg har ventet på det lenge Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Flott av det er kommet en ny versjon av den "grønne pila". Jeg har ventet på det lenge Jeg og. Men den mangler i det gamle HW-dynamisk-skinet. *ønske seg* Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Den er ikke i IP Board Pro heller, men flott at den er på vei tilbake igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det var en fyr her om dagen som postet "HAHA-beskjeder" overalt i forumet. Er han tatt ut av virksomhet? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Flerek, hvorfor lurer du på det? Har du sett noe lignende? Endret 27. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Nei, jeg bare lurte på det fordi jeg så en som hadde gjort det. Jeg sjekket innleggene hans og alle sammen var "HAHA-beskjeder". Men det ser ut som det er vekk fra de aktuelle trådene. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ah, ja, sånn spam har en tendens til å forsvinne fort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg er forstatt ikke helt fornøyd med Mine innlegg. Man bør kunne velge Tidsperiode: Fra starten, det finnes tråder man ikke har svart i på 24 måneder som man kanskje fortsatt vil følge med på. Dessuten, under Administrer får jeg opp hele 18 tråder jeg kan ignorere! Om jeg setter tidsperioden til 24 måneder får jeg opp 9 sider med 30 innlegg per side, jeg vil ha muligheten til å ignorere samtlige av disse under Administrer. Så en liten oppsummering: Man bør kunne hente ut alle tråder man har deltatt i siden man registrerte seg, og man bør også kunne ignorere tråder man har deltatt i siden man registrerte seg. Jeg kan ikke se noen grunn til at dette ikke skal være mulig. For å gi et lite eksempel: Denne tråden ble startet i 2004, jeg har kun ett innlegg i tråden, og jeg har ikke mulighet til å ignorere tråden (for å bli kvitt den må jeg sette tidsperioden til et lavere nummer, men da går jeg glipp av andre tråder.) Mja… Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Så en liten oppsummering: Man bør kunne hente ut alle tråder man har deltatt i siden man registrerte seg, og man bør også kunne ignorere tråder man har deltatt i siden man registrerte seg. Jeg kan ikke se noen grunn til at dette ikke skal være mulig. Helt enig i det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg