Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg far heller ikke opp valget Lagre i favoritter. Opera 9.5 og hw.no Dynamisk Ny-skin.
Satt og prøvde meg litt og fant ut at det heter "SPOR EMNET".

Jeg har både "Spor emnet" og "Lagre i favoritter"... :hmm:

(HW dynamisk.)

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ueland :Kan du flytte "mine innlegg" helt til høyre igjen? Handler om vaner man har opparbeidet seg. Dette gjelder IP.Board 2.2.0

Enig. Uten å tenke over det havnet jeg på retningslinjene, uten å skjønne noe særlig. Blir som om Microsoft skulle flyttet lukke-krysset fra høyre side til venstre side. Mine innlegg er den funksjonen jeg bruker mest.

Lenke til kommentar
Ueland :Kan du flytte "mine innlegg" helt til høyre igjen? Handler om vaner man har opparbeidet seg. Dette gjelder IP.Board 2.2.0

Enig. Uten å tenke over det havnet jeg på retningslinjene, uten å skjønne noe særlig. Blir som om Microsoft skulle flyttet lukke-krysset fra høyre side til venstre side. Mine innlegg er den funksjonen jeg bruker mest.

Enig med ditt eksempel. Trenger ikke å lese retningslinjene når jeg vil bruke en av de mest brukte funksjonene:

"Mine innlegg"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

…og IP.Board Pro.

Egentlig burde «Mine innlegg» og «Favoritter» stått sammen på den øverste menyen, «Retningslinjer» og «Nettikette» hører hjemme på menyen under (sammen med «Kontrollpanel» osv.)

Lenke til kommentar

Gjør oppmerksom på et lite problem som ikke inntreffer så ofte. Nemlig punktum som siste tegn i en link.

Det fungerer ikke. Av og til så finner man sider der punktum er siste tegnet i url. Disse url'ene er umulig å legge inn som lenke i forumet. punktumet flyttes automatisk. Noe som ødelegger lenken.

Se denne testposten for detaljer:

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10480735

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...