I.A.G. Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jeg er aktiv bruker av "mine innlegg". Det er en grei måte å førlge med på tråder man en gang har sagt noe i. Før kunne man velge å vise tråder siden alltid. Nå er denne begrenset til 24 mnd. I tillegg holdes ikke valget slik det gjorde før. Hadde man valgt siste 12 mndr så sto det valget til man valgte noe annet. Nå faller den tilbake til 2mndr så jeg må stadig vekk velge mine innlegg, så tidsperiode og vente på at siden lastes på nytt. Ikke at det tar enormt lang tid, men jeg glemmer det stadig og det er jo strengt talt unødvendig når mitt personlige mål er flere tråder enn de jeg er daglig aktiv i. Er det mulig å få gjort noe med dette? Synes det hadde vært fint få få alle tråder, siden man nå unasett har mulighet til å administrere bort de gamle trådene man har gått lei. Hvis du vil få vist alle innlegg i Mine innlegg, går det an å legge på en null eller to etter "time=" i url-en som kommer når du har valgt et tidsrom. Men dette er selvsagt ikke noen varig løsning, så håper Ueland og gjengen får fikset noe snart! Edit: Link: https://www.diskusjon.no/index.php?limit=30...utocom=my_forum Endret 4. januar 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 takker for tipset. Den tidskoden var jo ikke akkurat slevforklarende. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Et lite o.b.s fra meg! Når jeg trykker "siste 24 timer" og får se alle innleggene er det ikke alle innleggene som vises med antall sidetall i tråden! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er visst ikke lov til å legge "The Recent Pic Post v2.0 - Les reglene! " i ignoreringslista. Den er ikke engang listet i "administrer" menyen Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 "Legg til i favoritter" er ikke et valg i Valg-menyen øverst i tråder, den var der før. Bruker hw.no-dynamisk skin. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 jeg får heller ikke åpna spoilere i blogger. og det hadde vært fint om det gikk å lagre en bestemt periode du vil at "mine innlegg" skal vises tilbake i tid. det er ganske frustrende å måtte endre på det hele tida når den resettes til 2 mnder hver gang man er på forumet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 OK. Når kommer muligheten til å se hvor folk har posta igjen? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 I går forsvant "+ SITAT" knappen min , kom tilbake etter litt tid da Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Veldig irriterende at gamle snapbacks ikke fungerer (diskusjon.no). Det gjør det jo nær sagt umulig å bruke "gamle" tråder. Står det på planen å fikse dette? At quotes ikke vises riktig når man søker i tråder/personers innlegg er også rimelig irriterende. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 øyøy, hva var det man skulle trykke på hvis man skulle blokke ei tråd? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Meiner du å fjerne frå Mine innlegg? Gå inn i Mine innlegg og trykk Administrer. Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nå har jeg ikke tatt tid til å lese gjennom alle 69 sidene i denne tråden, og kan derfor ikke vite om dette er tatt opp tidligere. Det er en liten bug i reglene for forumet. På alle klikkelinkene i reglene, blir det referert til http://index.htm. Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Mulig dette blir feil tråd å si ifra i. Men i nye hw.no dynamisk, er det ikke noen mulighet for å legge til tråder som favoritter. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Mulig dette blir feil tråd å si ifra i. Men i nye hw.no dynamisk, er det ikke noen mulighet for å legge til tråder som favoritter. Fungerer fint her. Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Mulig dette blir feil tråd å si ifra i. Men i nye hw.no dynamisk, er det ikke noen mulighet for å legge til tråder som favoritter. Fungerer fint her. Hvilket valg bruker du da? fant ikke "legg til favoritter" så regnet med at det manglet. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Og så er det en liten bug hva angår Ubesvarte tråder og flyttede tråder. Tråder som er flyttet, men som er besvart/løst er fortsatt å finne i Ubesvarte tråder. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Hvilket valg bruker du da? fant ikke "legg til favoritter" så regnet med at det manglet. Første post har øverst til høyre en "Valg"-knapp som gir deg en hel rekke alternativer, blant annet "Lagre i favoritter". Endret 15. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg får ikke opp den. Bruker IE7 og Hardware.no Dynamisk Ny skin. Rart. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Dette mangler derimot i det dynamiske Akam-skinet. Redigert: Det mangler visst ogso i det nye dynamiske HW-skinet hjå meg, Opera 9.25. Endret 15. januar 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg