Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Jeg er aktiv bruker av "mine innlegg". Det er en grei måte å førlge med på tråder man en gang har sagt noe i. Før kunne man velge å vise tråder siden alltid. Nå er denne begrenset til 24 mnd. I tillegg holdes ikke valget slik det gjorde før. Hadde man valgt siste 12 mndr så sto det valget til man valgte noe annet. Nå faller den tilbake til 2mndr så jeg må stadig vekk velge mine innlegg, så tidsperiode og vente på at siden lastes på nytt. Ikke at det tar enormt lang tid, men jeg glemmer det stadig og det er jo strengt talt unødvendig når mitt personlige mål er flere tråder enn de jeg er daglig aktiv i.

Er det mulig å få gjort noe med dette? Synes det hadde vært fint få få alle tråder, siden man nå unasett har mulighet til å administrere bort de gamle trådene man har gått lei.

Hvis du vil få vist alle innlegg i Mine innlegg, går det an å legge på en null eller to etter "time=" i url-en som kommer når du har valgt et tidsrom. ;)

Men dette er selvsagt ikke noen varig løsning, så håper Ueland og gjengen får fikset noe snart!

Edit: Link: https://www.diskusjon.no/index.php?limit=30...utocom=my_forum

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg får heller ikke åpna spoilere i blogger.

og det hadde vært fint om det gikk å lagre en bestemt periode du vil at "mine innlegg" skal vises tilbake i tid. det er ganske frustrende å måtte endre på det hele tida når den resettes til 2 mnder hver gang man er på forumet.

Lenke til kommentar

Veldig irriterende at gamle snapbacks ikke fungerer (diskusjon.no). Det gjør det jo nær sagt umulig å bruke "gamle" tråder. Står det på planen å fikse dette? At quotes ikke vises riktig når man søker i tråder/personers innlegg er også rimelig irriterende.

Lenke til kommentar
Mulig dette blir feil tråd å si ifra i.

Men i nye hw.no dynamisk, er det ikke noen mulighet for å legge til tråder som favoritter.

Fungerer fint her.

Hvilket valg bruker du da? fant ikke "legg til favoritter" så regnet med at det manglet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...